nieuwke Geplaatst: 18 maart 2012 Geplaatst: 18 maart 2012 Hey Heb een azbox premium hd + en vroeg mij af hoe je het best de zenderlijst van tvv up to date houd, Kan wel via menu naar settings gaan en daar zenderlijst updaten maar welke is het beste voor tvv. Merk dat ik precies niet alle zenders heb in de tvv lijst .... Bedank alvast
Sprietje Geplaatst: 19 maart 2012 Geplaatst: 19 maart 2012 Beste nieuwke Tja, welke zenderlijst kun je het beste inladen. Als ik me niet vergis heeft TV-Vlaanderen maar één zenderlijst, CanalDigitaal heeft twee zenderlijsten, de oude in de SD-volgorde en de nieuwe in de HD-volgorde. Ik ben met geen van beide tevreden want welke je ook neemt, er staan altijd een heleboel zenders in die je niet kunt ontvangen omdat je bijv. geen HD-abonnement hebt of omdat het zenders zijn voor een duurder abonnement en of dat er zenders bij staan die je totaal niet interesseren bijv. peuter- en kleuterzenders terwijl je geen kinderen (meer) hebt. Ik maak dan ook altijd mijn eigen zenderlijst, de zogenaamde favorietenlijst. Daarvan kun je er zelfs meerdere maken van bijv. alleen maar muziek of sport enz. Dat wil niet zeggen dat de zenderlijst van TV-Vlaanderen of CanalDigitaal niet makkelijk zijn, best wel want als je die af en toe opnieuw inlaad, heb je in ieder geval alle zenders waar je mogelijk naar kunt kijken. Als je niet alle zenders ingeladen krijgt komt dat meestal omdat de zender van frequentie is veranderd. Gooi die zender er handmatig even uit en hij zal dan hoogstwaarschijnlijk de zender op de nieuwe frequentie inladen bij een nieuwe scan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen