Ga naar inhoud


UPC voegt vijf hd-zenders toe aan digitale tv-aanbod


Devrim

Aanbevolen berichten

IPTV kost 6,95 extra (bovenop je kabelabonnement van 9,95). Daarmee ontvang je ARD en ZDF (in HD), WDR, NDR en ARTE. In het pluspakket, wat 9,95 extra kost heb je daarbij ook ProSieben, Sat1 en RTL.

Beetje late reactie maar, hier hoort de verplichte internet abo à minimaal 34,95 (30Mb) natuurlijk ook bij gerekend te worden.

Ik neem aan dat het over onsBrabantnet gaat gezien je avatar. (onderdeel van glashart)

Om gebruik te kunnen maken van Interactieve Televisie dient u te beschikken over Internet en Radio&Televisie Basis van OnsBrabantNet.

Zodat het kijken naar Prosieben sat1 en RTL toch nog € 61,80 per maand kost.

 

Internet 30Mb 34,95

RadioTelevisieBasis 9,95

InteractieveTV 6,95

Pluspakket 9,95

(HDTV kost ook nog 4,95)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Lang leve de satelliet! Je hoeft dan alleen een internet abo @ 25 euro per maand te hebben en je bent klaar.

Voor mij nooit geen kabel-achtige dingen meer... veel te duur, en te beperkt in keuze.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vind ik juist van de satelliet. CDS is veel te beperkt qua aanbod en kwaliteit. Daarom leuk het FTA aanbod van de sat en de betaaltv van de kabel (met een alles-in-1 pakket valt het dan ook wel mee). Het beste van beiden.

VU+ Solo SE

TechniSat Multytenne 28E/23E/19E/13E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het hangt er inderdaad vanaf waar je prioriteiten liggen, wat je wil zien... voor mij hoeven die discovery's, animal planet, mtv's etc, helemaal niet... Ik heb nu 3 weken het volledige aanbod van Canaldigital Sverige gehad ivm een kaartwissel... en ik moet eerlijk toegeven dat op de meeste van dat soort zenders voor mij niets interessants te beleven is. Ook de filmkanalen vielen me eigenlijk tegen... heb alleen de nieuwe Irene Huss films gekeken die toevallig 2 weken geleden uitgezonden werden... verder is het erg veel amerikaans gedoe, en dat is niets voor mij.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou zijn de MTVs en Discovery's ook niet mijn ding, maar de NBC Universal zenders en FOX zenders boeien mij wel weer enorm. Bij CDS is het bijvoorbeeld weer niet de Nederlandse versie van FOXlife, maar de Vlaamse. Ook de Film1 zenders vind ik boeiend en daar mist CDS weer Film1 Series (waarop o.a. de Deense serie Borgen en Zweeds/Deense serie Bron/Broen te zien is), Film1 Action HD en ook On demand. Pas is Shorts TV zowel in SD als HD op de kabel toegevoegd en word ik vrolijk van. Ook qua beeldkwaliteit is het bij CDS gewoon net iets minder.

 

Maar ja dat is inderdaad gewoon persoonlijk. Als je bijvoorbeeld erg Duits georiënteerd bent dan is de satelliet eigenlijk onvermijdelijk.

VU+ Solo SE

TechniSat Multytenne 28E/23E/19E/13E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga steeds meer gebruik maken van ITV van KPN, wordt steeds beter, nu gaat de menustructuur ook nog verbeterd worden. Ze timmeren goed aan de weg en dan kan van CDS absoluut niet worden gezegd. Grootste voordeel van ITV is dat ze de paketten volledig aanbieden, dus alle 4 de eredivisie kanalen in HD en alle Sport1 zenders om maar iets te noemen. Ook opnemen in de cloud is erg makkelijk. Ik houd de sat voorlopig nog even aan maar ga er niet meer in investeren.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

De satelliet kun je tenminste kijken op een linux ontvanger. Dat kan bij kabel niet (UPC) en bij IPTV ook niet. Ook is de satelliet ideaal voor op vakantie. In heel Europa kun je kijken.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook is de satelliet ideaal voor op vakantie. In heel Europa kun je kijken.

 

Dat kan met kabel ook mits je op je vakantie een internetaansluiting hebt en een slingbox thuis hebt staan. En dan ook nog eens over de gehele wereld ;)

 

Linux box boeit me niet voor kabelontvangst, maar ook dat is weer persoonlijk.

aangepast door C0re

VU+ Solo SE

TechniSat Multytenne 28E/23E/19E/13E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo'n gare upc box wil je toch niet?

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt ook nog zoiets als een cammodule voor in je TV ;) Overigens werkt die mediabox ook prima en velen vinden het gemak van huren zeer prettig (als die kapot is staat er de volgende dag een nieuwe op de stoep). Veruit de meesten zijn technisch niet geïnteresseerd in allerlei poespas en willen gewoon TV kunnen kijken en dan is zo'n mediabox (of de boxen die andere aanbieders leveren) ideaal.

VU+ Solo SE

TechniSat Multytenne 28E/23E/19E/13E

Link naar reactie
Delen op andere sites

De satelliet kun je tenminste kijken op een linux ontvanger. Dat kan bij kabel niet (UPC) en bij IPTV ook niet. Ook is de satelliet ideaal voor op vakantie. In heel Europa kun je kijken.

Hoezo kan je geen IPTV en of UPC op een linux box kijken?

Is wel mogelijk alleen is het omslachtig.

Maar als het werkt dan is het gewoon super. Heb kabel satelliet door elkaar in 1 zender lijst.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe krijg je die boxkey dan in je ontvanger?

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...