Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey

Heb een azbox premium hd + en vroeg mij af hoe je het best de zenderlijst van tvv up to date houd,

Kan wel via menu naar settings gaan en daar zenderlijst updaten maar welke is het beste voor tvv.

Heb 2koppen astra & hodbird

Merk dat ik precies niet alle zenders heb in de tvv lijst ....

Bedank alvast

Geplaatst:

Uit mijn hoofd gezegd zit een deel van de TVV zenders (in elk geval VTM HD) op 23.5 Oost. Die zenders zul je dus bij deze 2 koppen (ik neem nl. aan dat Astra = 19.2) in elk geval niet in je zenderlijst krijgen. Dit geldt waarschijnlijk voor nog een aantal zenders.

Geplaatst:

Als je beeld hebt op vtmhd en èènhd dan mis je de zenders van tvvlaanderen op de 19.2e want als je maar 2 koppen hebt en 1 ervan is de hotbird dan kan het niet anders zijn dat je de zenders mist op de 19.2e want èènhd en vtmhd zitten op de 23.5e en de hotbird zit op de 13e

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

Heb vandaag nog eens gekeken en het is idd Astra 1 19.0 en astra 3 23.5 dat ik heb.

Astra hotbird was men vorige kop :)

Welke zenderlijst best te nemen via update menu ??

Bedankt alvast

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen