Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het lukt mij nog steeds niet om een programma op te nemen en tegelijkertijd een andere programma op een dezelfde satelliet te kijken. Ik heb al met de tuner configuratie lopen spelen, zonder succes. Dus de instellingen van Tuner B zowel op GELIJK AAN als op INTERNALLY LOOPTHROUGH TO tuner A gezet. Ik kan alleen de kanaal bekijken die ik op dat moment opneem. Wie weet raad?

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Geplaatst:

Ik denk dat dat ook niet echt gaat lukken,zo te lezen heb je een single Lmb daar zul je toch last me hebben tussen horizentale en vertikale polarisatie. ook al heb je de tweede tuner ook goed geconfigureerd.Het verschil blijft als je vertikaal kijkt en horizentaal opneemt die kan je nooit gelijk bekijken,omdat hiervoor ook 2 verschillende uitgangsspaning gebruikt wordt door de LMB.

Geplaatst:

Hoe zit dat dan met een Kabel tuner. Als ik 2 Kabel tuners heb zou ik dan kijken en opnemen wel kunnen realiseren? Immers, maak je dan geen gebruik van een lnb toch.

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...