Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi iedereen, ik ben nogal nieuw, heb al een paar dingen op dit forum geplaatst om ervan te leren en probeer dit verder te doen. Bij deze had ik graag de mening van jullie inzake volgende items:.

1. Is een dreaambox 7025+ momenteel volledig gedateerd of kan ie nog even mee in de sat wereld?

2. Welke image plaats ik best op deze sat ontvanger? Welke image biedt de meeste mogelijkheden?

3. Met de webinterface krijg ik vaak onduidelijk beeld, lijnen in het beeld bij beweging. Is dit op te lossen?

thx

andere vragen zullen ongetwijfeld volgen...

Geplaatst:

1. Als je geen HD kanalen wil kijken dan kan de 7025 zeker nog mee.

2. Ik draaide steeds OpenPli op mijn 7025 tot mijn grote tevredenheid.

3. Dit heeft waarschijnlijk te maken met de snelheid van de netwerk.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Geplaatst:

hoi

heb hier adsl 14 mb en geen probleemen meer dat had ik wel met mijn 7025+ heb nu een 8000 en nog altijd de zelfde lijn en alles gaat stukken beter

dus zou je haast denken dat de 7025+ de rote appel zou moeten zij in het geheel

hier ook open pli helemaal top

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Geplaatst:

Deze box is zeker wel gedateerd, maar als sd zenders genoeg zijn, kan hij nog even mee.. Zolang het nog duurt...

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Geplaatst:

Inderdaad ... zolang het duurt en dat is dus de grote vraag. Wil je beginnen met sat tv dan is eigenlijk de beste keuze om gelijk een HD ontvanger aan te schaffen, omdat de SD uitzendingen uitgefaseerd gaan worden en dan heb je aan een 7025+ niet zo heel veel meer en wordt je alsnog geconfronteerd met de aanschaf van een HD ontvanger.

Geplaatst:

Als je de 7025+ wilt gaan gebruiken voor voornamelijk nederlandse en/of Belgische zenders dan raard ik de box af aangezien steeds meer zenders over gaan op DVB S2. Deze drembox kan die zenders niet ontvangen. Voor buitenlandse zenders is er (nog) genoeg te ontvangen.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...