BruceWayne78 Geplaatst: 20 maart 2012 Geplaatst: 20 maart 2012 Beste Allemaal, Ik ben redelijk nieuw in de Dreambox wereld. Nu heb ik een nieuwe (originele) DM 800 HD SE aangeschaft. Ik wilde open Pli installeren, maar de dreambox was blanco en moest dus eerst nog de laatste Firmware installeren. Nu blijkt dat ik toch per ongeluk direct de open Pli nfi aangeklikt heb. Mijn DM geeft nu aan R01; no ca found. Nu heb ik dreamup gedownload om dit probleem op te lossen. Echter mijn PC met windows 7 installeerd geen driver en maakt dus ook geen virtuele compoort 4 aan. Nergens op internet kan ik een geschikte driver vinden. Wie kan mij helpen? Thanks !!!! Robert
vGnp Geplaatst: 20 maart 2012 Geplaatst: 20 maart 2012 No CA found klinkt echter als een niet originele box... vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
DeBeek Geplaatst: 20 maart 2012 Geplaatst: 20 maart 2012 Mijn DM geeft nu aan R01; no ca found. Dit betekend normaal gesproken dat je een Clone hebt... En wat bedoel je met blanco ??? er staat bij een orginele box altijd een Dream image op..