BruceWayne78 Geplaatst: 20 maart 2012 Geplaatst: 20 maart 2012 Beste Allemaal, Ik ben redelijk nieuw in de Dreambox wereld. Nu heb ik een nieuwe (originele) DM 800 HD SE aangeschaft. Ik wilde open Pli installeren, maar de dreambox was blanco en moest dus eerst nog de laatste Firmware installeren. Nu blijkt dat ik toch per ongeluk direct de open Pli nfi aangeklikt heb. Mijn DM geeft nu aan R01; no ca found. Nu heb ik dreamup gedownload om dit probleem op te lossen. Echter mijn PC met windows 7 installeerd geen driver en maakt dus ook geen virtuele compoort 4 aan. Nergens op internet kan ik een geschikte driver vinden. Wie kan mij helpen? Thanks !!!! Robert
vGnp Geplaatst: 20 maart 2012 Geplaatst: 20 maart 2012 No CA found klinkt echter als een niet originele box... vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
DeBeek Geplaatst: 20 maart 2012 Geplaatst: 20 maart 2012 Mijn DM geeft nu aan R01; no ca found. Dit betekend normaal gesproken dat je een Clone hebt... En wat bedoel je met blanco ??? er staat bij een orginele box altijd een Dream image op..
BruceWayne78 Geplaatst: 21 maart 2012 Auteur Geplaatst: 21 maart 2012 Beste mensen, Het is toch echt een originele DM 800 HD SE http://www.sat4all.com/forums/topic/312470-hoe-onderscheid-je-een-originele-dm800hd-se-van-een-illegale-clone/ Verder heb ik denk ik na wat speurwerk de oplossing gevonden. Je moet in dit geval niet DreamUp maar Sunray gebruiken (ondanks dat het dus een originele is) Ik ga het morgen uitproberen, ben nu op het werk namelijk. Ik laat hier weten of het werkt, wellicht zijn er meer met dit probleem. Mijn info vond ik hier: http://www.***ongewenste_link***.co.uk/forums/f205/dm800hd-se-no-ca-found-dreamup-doesnt-work-219034/ 6 hours later..... After spending a solid 6 hours trying to solve this I finally got it! The trick is to use Sunray Flashup for DM800 SE instead of DreamUp. It can be found here: SUNRAY-FlashUP.rar - 4shared.com - online file sharing and storage - download (Sorry if Im not supposed to post links like that.) As the DM 800HD SE is relatively new and will most likely be very popular in the future it might be worth while for the mods to write up a sticky explaining how to solve CA NOT FOUND on DM800 HD SE.
D_liver Geplaatst: 21 maart 2012 Geplaatst: 21 maart 2012 Die sunray is wel degelijk een clone box hoor 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Aanbevolen berichten