blazer Geplaatst: 20 maart 2012 Geplaatst: 20 maart 2012 plots is alles uitgevallen bij mij , nog iemand problemen vanavond op tv vlaanderen heb twee decorders en op geen van beide krijg ik beeld , even komt er de kanaaltitel onderaan op maar geen beeld . Marc
willy588 Geplaatst: 20 maart 2012 Geplaatst: 20 maart 2012 hier hetzelfde probleem, FTA ok maar de gecodeerde zenders zijn uitgevallen. TF7710HDPVR(HD Western digital Sata II 16MB 500GB)- Aston modue 2.26 met TVV - Astra 1/2/3/hotbird/eurobird 1/eurobird 9A
blazer Geplaatst: 20 maart 2012 Auteur Geplaatst: 20 maart 2012 bvn werkt en de vrije zenders ook maar voor de rest niks , liegt dit aan mijn kaart of aan tvv ?
vladimirke Geplaatst: 20 maart 2012 Geplaatst: 20 maart 2012 Hier geen probleem, Telefacts op VTM en Koppen XL op één gekeken zonder beelduitval.
DreamboxNewbie Geplaatst: 21 maart 2012 Geplaatst: 21 maart 2012 bvn werkt en de vrije zenders ook maar voor de rest niks , liegt dit aan mijn kaart of aan tvv ? Al eens gekeken naar de entitlements van je kaart? Misschien zijn ze verlopen, waardoor je inderdaad geen beeld meer krijgt op gecodeerde kanalen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen