Ga naar inhoud


VU+ Solo in handbagage


Kameleon47

Aanbevolen berichten


Dat is eigenlijk hetzelfde als met laptops etc:

Als je kan aantonen dat je hem in NL gekocht hebt en niet invoert (bij terugkomst in NL, dat zal het struikelblok zijn) is er geen enkel probleem. De douane zal er vragen over stellen, maar als je hem meeneemt om in het buitenland TV te kunnen kijken, kan je ze dat naar waarheid vertellen.

Zorg er dus voor dat je een aankoopbon (liefst met serieel nr!!!) of een kopie ervan bij je hebt. Dat geeft meestal wel de doorslag.

 

Het ontbreken van de doos is meestal ook een indicatie dat je niet met in-/verkoopintenties bezig bent. Douaniers zijn ook gewoon mensen en snappen dat echt wel.

Misschien dat er een onervaren malloot tussen zit die denkt dat je er een vliegtuig mee kan opblazen, dus zorg ervoor dat je hem ter plekke kan openschroeven. De Rontgenapparatuur kan meestal niet door de metalen klep kijken. Ik weet niet of er in de solo een HD zit: die zou ik niet meenemen ivm straling. De HD geeft geen straling af, maar de scan-apparatuur kan je HD wel wissen of corrupt maken. Theoretisch. Mijn laptops zijn nog nooit kapotgescand.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...