Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Sat4all,

Sinds kort ik heb een probleem, als ik eerst opnemen met bij TunerA en tweede opnemen bij TunerB dat gaat TunerB naar 20 min of 30 min opnemen stopt en TunerA gaat gewoon door met opnemen, omdat ik heb Time voor elke dag gedaan geen probleem bij TunerA, TunerB doe ik handmatig opnemen dan krijg ik daar mee probleem.

Wat is het probleem?

Groeten,

ShAmAlKo

Geplaatst:

Volgens mij heeft de timer voorang op handmatig opnemen,als je nu die handmatige opname ook in de timer zet kijk dan of het nog zo is.

Ja inderdaad timer heeft voorrang maar ik heb zelf 3 Tuner dus eentje op Timer voorrang en de rest kan je altijd handmatig opnemen? Hij neem wel op maar naar 20 tot 30 min uit zonder dat ik zelf de opnamen uit doen die ik zelf handmatig uit doen en die timer gaat gewoon door tot eind tijd van timer.
Geplaatst:

Ik heb vandaag test gedaan de eerst tuner met timer onbepert opneemt en 2de tuner met handmatig opnemen die gaat max. 1 uurtje dan gaat stoppen met opnemen, hoe kan ik die tijd dat onbepert opneemt?

Ik doe wel het onbeper opnemen maar blijf 1 uurtje max.

Geplaatst:

toch raar met pli geen probleem hier

zou je eens moeten proberen kan hiet met pli zowel timer als handmatig gewoon opnemen zelfs tegelijk

heb wel twee lnb aansluitengen op de box

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Geplaatst: (aangepast)

toch raar met pli geen probleem hier

zou je eens moeten proberen kan hiet met pli zowel timer als handmatig gewoon opnemen zelfs tegelijk

heb wel twee lnb aansluitengen op de box

Ja met 2 LNB aansluitengen op de box heb ik gedaan alles timer opneemt dan kan ik de rest gewoon kijken maar alles ik op ander sat opneem krijgen dan heb ik probleem met handmatig opnemen max 1 uurtje dan gaat stoppen. ik proberen dat op nieuw image flashen misschien dat helpt, want ik zie dat meer problemen ondekt te vaak blijft vast en ik moet van achter uit doen en aanzetten. aangepast door ShAmAlKo
Geplaatst:

hoi

ik zou dan de laaste pli eens proberen

moet aan de image liggen hier geen probleem

heb een db 8000 maar dat moet niks uitmaken

suc 6 ;)

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...