Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hi,

is er al een mgcamd beschikbaar voor de venton?indien nee,zijn er al die weten of men daar al mee bezig is of niet?kan ik eventueel mailen naar personen,met mijn vraag?of heeft er iemand contacten met de schrijvers/ontwerpers van deze firmware?mocht dit bestaan,kan je (zonder overtredingen) de link geven aub?

de firmware is geschikt voor apparte softcam's te instaleren,maar ik denk,dat ze nog niet beschikbaar zijn.

met dank.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

H: mijn.dyndns.tv 8844 jansen jansen 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14

je kunt wel een newcs verbinding maken

dus met een H ipv N

in je softcam.key bestandje

maar dat wist je mogelijk al

Geplaatst:

helaas kan je geen bestanden als deze uploaden naar de venton.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen