Gast peterp Geplaatst: 22 maart 2012 Geplaatst: 22 maart 2012 ik heb een 800hd pvr met een open pli erop met een draaibare satelieten lijst nu wil ik kanalen die ik niet kan ontvangen wissen en kanalen verplaatsen met de afstand bediening op de orginele manier zoals in de handleiding staat gaat het niet hoe het met een 500hd moet weet ik wel maar op een 800hd werkt het niet op die manier, wie weet raad ????.
Loui (K) Geplaatst: 22 maart 2012 Geplaatst: 22 maart 2012 Het is toch zo als je naar de settingslijst gaat en op een zender gaat staan,klik je op de menu knop van je AB daaronder zit dan de commando's die je kan uitvoeren.
Gast peterp Geplaatst: 22 maart 2012 Geplaatst: 22 maart 2012 dat dacht ik ook maar niet dus , in de handleiding staat ga naar de kanalen lijst en druk dan tegelijk de horizontale toetsen in en dan kom je in de lijst van verwijderen en verplaatsen , maar wat ik ook druk op de horizontale toetsen van de ab er gebeurd niks
Loui (K) Geplaatst: 22 maart 2012 Geplaatst: 22 maart 2012 (aangepast) Wat voor image heb je?Is jou image niet wat verouderd? In OpenPli daar zit het wel onder de menuknop. 22 maart 2012 aangepast door Loui (K)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen