Loui (K) Geplaatst: 18 april 2012 Geplaatst: 18 april 2012 Volgens mij zit er FRITZ.Box_Fon_WLAN_7390.en-de-es-it-fr.84.05.21 in wat ik kon zien.Nee verder nog geen melding richting Provider of AVM gedaan.
hansputters Geplaatst: 18 april 2012 Geplaatst: 18 april 2012 (aangepast) Klopt Loui, de firmware ....21 heeft problemen met Online en Telfort. Als je even naar het telfort forum/rubriek netwerk gaat dan zijn daar zeer recentelijk diverse draadjes over geschreven. I.i.g. is er inmiddels een workaround voor dit probleem en bovendien bestaat er ook al een nieuwe Bêta.... Het moet dus zeker gaan lukken om ook via de Fritz Internet te krijgen! edit: http://forum.telfort.nl/internet-netwerk-and-verbinding-267/fritzbox-7390-telfort-24986/ 18 april 2012 aangepast door hansputters
SIMBAke Geplaatst: 3 mei 2012 Auteur Geplaatst: 3 mei 2012 ik heb de fritz box 7360 aangeschaft , ik hoop dat het lukt , eind mei is het zover VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
faxme Geplaatst: 12 mei 2012 Geplaatst: 12 mei 2012 ik heb de fritz box 7360 aangeschaft , ik hoop dat het lukt , eind mei is het zover Zeker goede keuze (7360). Die heb ik ook op mijn TELFORT. Trouwens, er is nu FIRMWARE UPDATE Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it. 2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......
Beheerder Michel Geplaatst: 13 mei 2012 Beheerder Geplaatst: 13 mei 2012 De draytek 2750 en 2850 doet het met alle mij bekende VDSL aanbieders uitstekend. Een fritzbox is naar mijn mening speelgoed. Ik heb maar zelden een router waar met iedere firmware update weer een hoop andere (ernstige) bugs in zitten in mijn handen gehad. Ook heb ik nog nooit een router in mijn handen gehad die zo slecht met SIP (voip) verkeer achter NAT omging. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
grunnsat Geplaatst: 13 mei 2012 Geplaatst: 13 mei 2012 Dat is wel heel erg kort door de bocht. Feit is dat AVM er blijkbaar een heel andere product filosofie op na houdt als andere router fabrikanten. Bij andere router fabrikanten koop je een router met een bepaalde firmware er in. Blijken er probleempjes in die firmware te zitten, dan komt de fabrikant met een bug-fix update voor de firmware (als je geluk hebt), maar dat is het dan wel. Bij AVM blijft men de software verder ontwikkelen en functionaliteit toevoegen. Er komen dus met grote regelmaat nieuwe firmware versies uit, ook voor oudere router types. En dan kunnen er wel eens foutjes optreden, dat is waar. Maar die worden dan meestal vrij snel opgelost, een week of twee weken later is er dan een bug fix. Als deze routers doorlopend prijzen winnen en een goede ISP als XS4ALL ze als standaard router inzet, dan lijkt mij dat de kwalificatie speelgoed niet echt op zijn plaats is. En welke andere router heeft een ingebouwd DECT basis station? Overigens bouwen Draytek, Netgear en andere fabrikanten ook goede routers, daar zeg ik niks van.
Homer Geplaatst: 14 mei 2012 Geplaatst: 14 mei 2012 (aangepast) Ik heb ook vdsl voor internet en tv maar dan via Belgacom, die domme witte modem werkt maar op wiffi b/g en vindt de range niet voldoende! Zou ik ook kunnen gebruik maken van zo'n andere modem om de range te verhogen dan hun eigen spul van belgacom? homer 14 mei 2012 aangepast door Homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
grunnsat Geplaatst: 14 mei 2012 Geplaatst: 14 mei 2012 Ik heb ook vdsl voor internet en tv maar dan via Belgacom, die domme witte modem werkt maar op wiffi b/g en vindt de range niet voldoende! Zou ik ook kunnen gebruik maken van zo'n andere modem om de range te verhogen dan hun eigen spul van belgacom? homer Dat kan. Als je geïnteresseerd bent in de Fritzbox moet je even googelen op <fritzbox belgacom> , en dan vind je al heel wat informatie. Zorg er alleen voor dat je voor de aanschaf alle informatie hebt om de router aan de gang te krijgen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen