sattv4iedereen Geplaatst: 22 maart 2012 Geplaatst: 22 maart 2012 hi, omdat ik thuis waar ik woon geen satellietschotel mag plaatsen,maar bij mijn ouders wel,heb ik een slingbox gekocht.sta me vrij een paar vraagjes te stellen: 1,ik heb begrepen,dat je,je toestellen moet aanduiden bij het configureren bij de slingbox.ik heb ook begrepen dat niet alle toestellen in de lijst staan.is er een mogelijkheid om de slingbox de code's aan te leren door overgeven van de ab van het toestel,of ben ik er aan voor de moeite.het gaat over de venton HD200 de mobistar ontvanger en van belgacom. 2.ik heb begrepen,dat alles gaat via de slingplayer oftewel een programma appart,of via de browser. het is de bedoeling dat de pc verbonden wordt met mijn tv,maar dan moet ik iedere keer rechtstaan voor het verzetten van de zender.bestaat er geen externe zender bvb via usb,die een afstandsbediening kan ontvangen,dan moet ik niet uit mijn bed. 3.als mijn ervaringen positief zijn,bestaat er geen hardware langs de kant van de client?dus netwerkkabel in,en een scart of hdmi naar de tv,+ een afstandsbediening. 4.ik heb 2X vdsl 2+,dan denk ik dat ik genoeg bandbreedte heb,en ik heb onbeperkt volume,dan kan het geen kwaad dat ik bvb 10Gb transfer heb per dag. mijn snelheid via speednet gemeten: Last Result: Download Speed: 17585 kbps (2198.1 KB/sec transfer rate) Upload Speed: 3361 kbps (420.1 KB/sec transfer rate) Latency: 44 ms donderdag 22 maart 2012 21:42:47 Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
putemmer Geplaatst: 22 maart 2012 Geplaatst: 22 maart 2012 Kijk eens voor meer info als start: http://www.sat4all.com/forums/topic/316322-updownlink-13-en-twee-specials-uit/page__hl__slingbox__fromsearch__1 Hierin staan ook verwijzingen naar meer/andere uitleg. Ook m.b.t de afstandsbediening cofiguratie.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen