Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik vroeg mij af of er mensen zijn die iets kunnen vertellen over de ervaring met de ET9500.

Hoe is het zappen, beeldkwaliteit, tunergevoeligheid, oscam en cccam gebruik? Zit er ook blindscan op en vooral is er verschil tussen de 9000 en 9200 versie en zo ja welke en in hoeverre? Is het vrij eenvoedig om er een harde schijf in te plaatsen of vraagt dat meer dan beginnerservaring?

Alvast bedankt voor een reactie.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik sta op het punt om mijn DM7025 te vervangen. De voeding vertoont kuren, en TV-Vlaanderen gaat alle zenders tegen eind 2012 overzetten naar mpeg 4.

Daarom valt mijn oog op de Xtrend ET9500, maar hoe zijn de gebruikerservaringen ?

VU+ Duo 4K se, OpenPli 9.0, WaveFrontier T55, 13E, 19,2E, 23,5E, 28,2E

Geplaatst:

dag ,mijn vragen vandaag mijn et9500 gehaald aangesloten en vraag mij af welke filmware dat het is

dateerd van 12 maart ,je kan ook nog geen updates doen

kan er open pli erop en welke kiezen de 9200??? want van de 9500 zie ik nog niets

bij de originele filmw zitten geen soft

mvg titanw

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Voor de hele 9000 serie is er één firmware beschikbaar die op alle toestellen werkt, dus op de 9000, 9200 en 9500.

Bij Openpli vind je die HIER

En vanaf vandaag is deze voorzien van de nieuwste kernel versie 3.3

Geplaatst:

dag, bedankt voor de snelle reactie,

nu hoe instaleer ik de nieuwe open pli in de et9500

had ervoor de et600 en de pli erop in usb schakelaar uit en op de voorknop duwen tot de oranje lampje

aanging ,graag wat uitleg

mvg titanw

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

De image uitpakken op de usb inclusief de mappenstructuur, de usb-stick plaatsen en de et uit- en inschakelen. Op de display verschijnt dan meen ik welke knop je moet gebruiken, ik dacht iets van ch+ of ch-.

Gewoon even proberen.

Maar welke image heb je er nu op? Als het Openpli van 12 maart is dan kan je gewoon online updaten.

Even kijken onder Menu->Informatie->Over wat hier staat.

Geplaatst:

dag,bedankt voor de reactie het is gelukt

nu ik had erop istb:mar.13 2013

laatste upgrade: unavailable

dus gedaan wat u gemeld had image op usb stick in usb

schakelaar uit van achter moment dat het start op de ch+ drukken

dan alles instellen

nu kan ik deze et9500 goed uit testen blijkt goed op alles te reageren

maar het belangrijkste een super afstandbediening

ik laat nog weten na het algemeen testen

bedankt u hebt mij goed geholpen

mvg titanw

Geplaatst:

dag,

sorry voor de datum staat verkeerd moet zijn istb:13 2012

bij het updaten van open pli op 9/4/2012 bijft het hangen op booting ook al zet je de schakelaar uit-aan het blijft de booting

en je kunt alles opnieuw installen

webbrouwser werkt wel goed

mvg

Geplaatst:

Met mijn DVB-S ontvanger had ik maar één settingslijst. Hoe werkt dat met een gecombineerde DVB-S/DVB-C ontvanger? Moet ik twee aparte settingslijsten erin laden (één voor SAT en één voor KABEL) of kun je een gecombineerde erin zetten?

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Geplaatst:

Zelf combineren met dreamset of zijn te al ergens te downloaden?

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Geplaatst:

dag ,

heb de et9500 al enkele dagen,maar weinig ervaring ermee

ben bezig geweest met de dvb-c heb autom zenders laten zoeken maar geeft toutmelding

zegt mij steeds tuner instellen, zijn daar instellingen voor welke settings??

mvg titanw

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...