Ga naar inhoud


Wie kijkt er nog op de wok behalve bij geen kabeltoegang???


rudolfdebeer

Aanbevolen berichten

Ik maak steeds meer gebruik van ITV van KPN, dat wordt steeds volwassener.

 

De belangrijkste reden voor mij is dat CDS niet de volledige sportpakketten biedt van Eredivisie Live en Sport1. Ofwel 4 eredivisie live kanalen in HD en alle subzenders van sport1, hadden ze die wel was er voor mij geen reden om ITV erbij te nemen......

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voor mij geen kabel. Om weer afhankelijk te zijn wat "de Nederlander" wilt kijkt en zodoende het televisieaanbod bepaalt, heb ik voorgoed achter mij. In het verleden al het vertrek van de NDR meegemaakt. Dit had zogenaamd een slechte ontvangst (was toen nog via de ether), maar in diezelfde tijd zat de de N3 (NDR) al op de Astra 1 of Astra 1B.

Later zijn de zenders WDR en Arte ook vertrokken van de kabel. Gelukkig had ik al de schotel. Inmiddels is ook het ZDF van de analoge kabel.

 

Goed het analoge en digitale is allemaal anders in de tijd. Maar gewoon domweg de kans dat een dergelijke situatie zich weer voor zou kunnen doen... Ik blijf bij de schotel en geniet van de vele Duitse publieke zenders. Daarnaast ben ik blij dat ik ook mag kijken naar het ruime aanbod van de FTA zenders op de 28,2 positie die er de afgelopen 10 jaar zijn bijgekomen.

Wat de Duitse en Britse publieke zenders aan kwaliteit laten zien is klasse.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...