Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn Dreambox 600 geeft sinds een tijdje rare kleuren in beeld, lijkt alsof de scart kabel misschien niet goed vast zit of zelf kapot is maar dat is niet het geval (andere Dreambox erop geeft geen problemen).

Het is moeilijk om goed uit te leggen wat ik bedoel, maar het beeld lijkt gewoon verstoord. Valt me op dat het vaak bij felle kleuren is.

Heb er een foto van geprobeerd te maken (screenshot is het uiteraard niet op te zien).

Uiteraard geeft een foto van een tv-beeld niet 100% weer wat je in het echt ziet, maar de "blauwe ruis" die je op de foto's ziet zie je dus op de TV ook in het echt.

Waar kan dit aan liggen? Dreambox zijn beste tijd gehad..?

post-50955-0-99231800-1332541159_thumb.jpg

post-50955-0-46510700-1332541186_thumb.jpg

Geplaatst:

Kleur instelling staat op RGB en TV systeem op Multinorm,...volgens mij altijd zo gestaan, heb systeem even aangepast naar PAL voor de zekerheid (maar geloof dat een moderne LCD televisie zowel NTSC als Pal ondersteund?). Het is ook niet zo dat het altijd is, maar meer in vlagen.

Geplaatst:

Na het instellen op PAL nog geen verkleuringen gezien (was toch wel meestal eens per dag opgevallen), als ik hem terugzet op Multinorm blijft het nu trouwens ook gewoon allemaal goed :confused:

Kijk het nog even aan allemaal.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...