Ga naar inhoud

Illegale azbox me in omloop

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

**** reclame verwijderd, waarschuwing gegeven

aangepast door Michel
reclame verwijderd, waarschuwing gegeven****

Geplaatst:

Bedoel je dat de azbox me gekloond is of zijn het originele ontvangers welk via parallel import verkocht worden?

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

Geplaatst:

Wat ik er uit begrepen heb, is het onduidelijk of het klonen zijn of parallel import.

Smart zegt in ieder geval dat deze exemplaren niet van hen afkomstig zijn.

zorlith

Geplaatst:

Hallo,

Alle Azboxen die van SI vandaan komen bevatten een hologram sticker op de doos van SI. Zit deze er niet op dan komt deze niet van SI vandaan dit is al zeker 1,5 jaar zo. Durf geen exaxte datum te geven.

Greetz

Gast opnieuwterug
Geplaatst:

ik heb hier een doos zonder hologram sticker en komt van SI af

Geplaatst:

Ik geloof dat de ME pas een maand of 3 te koop is, lijkt mij dus sterk dat er al meer dan een jaar clone's van deze box zijn

Dm8000

Azbox P+

Dm500

Phillips D+ Sdontvanger

Geplaatst:

Ben wel geinteresseerd in de "verwijderde URL" om te zien over hoe een wat.

Mbt initiator van deze thread,,,,Was toch geen reclame, maar anti-reclame.

gr. Erik

Geplaatst:

Hallo,

Vandaag even contact gehad met SI:

Zijn geen clones maar parrallele import is het probleem. Verwacht geen garantie van SI als je niet bij een officiele dealer heb gekocht. Kijk op de site van SI voor de dealers.

Greetz

Geplaatst:

De Me wordt nu geleverd voor een aanbiedingsprijs van €229. Grijze import kopen heeft dan volgens mij prijstechnisch gezien niet veel zin.

Goede garantie en service door een betrouwbare leverancier 'om de hoek' vind ik sowieso een must, waar je 'm ook koopt.

Groeten, Perdi

GigaBlue Quad+ * GigaBlue 800UE+ * Synology DS411j NAS * WaveFrontier T90 28.2E-5W * draaibaar 1m.

• Beheerder
Geplaatst:

Pfff, lekker belangrijk. Parallel import of niet, het is dezelfde box, import is gewoon 100% legaal dus moeten ze niet zeuren.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...