sattv4iedereen Geplaatst: 24 maart 2012 Geplaatst: 24 maart 2012 hi, wegens verveling,heb ik eens een iets andere vraag. welke zender(s) zou je bekijken,of wat zou je doen,als je 's avonds zou thuiskomen,en je abonneekaartje(s) doen het niet,en je bent noodgedwongen overgelaten op FTA.dus geen kabel,geen ip geen glasvezel niks. wat zou je doen? 1.kijken naar satelliet fta zenders nml.... 2.het voor bekijken houden en een dvd'tje of video opleggen? 3.het voor een andere boeg gooien,en luisteren naar de radio? 4.eens een rustige avond doorgaan met het lezen van een goed boek. 5.hopen dat je pc het nog doet,en daar tot bvb tot ergernis van het vrouwtje de avond doorbrengen. 6.rondbellen naar vrienden,familie e.d. om naar daar te gaan,in de hoop dat zij wel tv kunnen ontvangen. 7.in heel de omgeving naar een cafe zoeken,en hopen dat je één vindt,waar een tv staat en daar de avond doorbrengen. 8. vul gerust aan. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Puch Geplaatst: 24 maart 2012 Geplaatst: 24 maart 2012 Ik zou eindelijk eens al die films en programma's bekijken die ik heb opgenomen iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Tonskidutch Geplaatst: 24 maart 2012 Geplaatst: 24 maart 2012 wat zou je doen? 1.kijken naar satelliet fta zenders nml.... altijd spannende aflevringen te zien 2.het voor bekijken houden en een dvd'tje of video opleggen? slechts 4 a 5 dvd's dus dat wordt het niet 3.het voor een andere boeg gooien,en luisteren naar de radio? op bepaalde avonden zeer boeiend qua programmering en buitenlands georienteerd zelfs met satire en lach (wdr5 bijvoorbeeld nu > lachen) 4.eens een rustige avond doorgaan met het lezen van een goed boek. ik heb geen goeie boeken en lezen dan kan ik net zo goed gaan slapen, ik droom boeiender dan de verhalen in die boeken 5.hopen dat je pc het nog doet,en daar tot bvb tot ergernis van het vrouwtje de avond doorbrengen. kan voor ieder anders zijn 6.rondbellen naar vrienden,familie e.d. om naar daar te gaan,in de hoop dat zij wel tv kunnen ontvangen. 's avond na 20:00 bellen met hen is asociaal 7.in heel de omgeving naar een cafe zoeken,en hopen dat je één vindt,waar een tv staat en daar de avond doorbrengen. dan ben je ver heen 8. vul gerust aan. 9. gewoon dat doen waar je nog niet aan toekwam wegens de "ontbrekende tijd" of middelen zoals bijvoorbeeld je vakantieplannen dit jaar eens als reisgids documenteren en samenstellen met de achtergrond informatie ciao Compulsion Röyksopp
D.Quijote Geplaatst: 24 maart 2012 Geplaatst: 24 maart 2012 Ultimate riddle spelen Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
wolverine Geplaatst: 24 maart 2012 Geplaatst: 24 maart 2012 zoals alle dagen, naar Nilesat kijken :> VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar
cookie monster Geplaatst: 25 maart 2012 Geplaatst: 25 maart 2012 1.kijken naar satelliet fta zenders nml.... Nog noooit ABO TV gehad !!!! 3.het voor een andere boeg gooien,en luisteren naar de radio? Soms Internztradio 5.hopen dat je pc het nog doet,en daar tot bvb tot ergernis van het vrouwtje de avond doorbrengen. Heb intrenet sinds 1996 (gecheckt) Is enige da nogkan lezen !! PS: ben vrijgezWel C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Alventali Geplaatst: 25 maart 2012 Geplaatst: 25 maart 2012 1 Eerst kijken op s4all of ik de enige ben met dit probleem 2 Daarnaast heb ik nog andere dingen om me te vermaken. Zoals een paar honderd boeken, Dartboard, Vishengel, Computer, Genoeg werk in en om het huis, En een vrouw Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Sverige Geplaatst: 25 maart 2012 Geplaatst: 25 maart 2012 Als mijn (Zweedse) kaart het niet zou doen... zou ik het journaal (Rapport) even via internet kijken, en dan om 20.15 u gewoon zoals altijd de Duitse tv kijken... Die hebben sowieso de beste programma's. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Moderator wiz Geplaatst: 25 maart 2012 Moderator Geplaatst: 25 maart 2012 Dat zou wat zijn zeg, dan kan mijn ipod in de dock van de receiver en kan ik lekker de hele avond naar mijn muziek luisteren . Jammer genoeg gebeurt dat eigenlijk nooit. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Greatone Geplaatst: 27 maart 2012 Geplaatst: 27 maart 2012 1.kijken naar satelliet fta zenders nml.... --> Niet 2.het voor bekijken houden en een dvd'tje of video opleggen? --> Heb een externe schijf vol met gedownloade dvd's. Dus daar zou ik me wel zoet mee kunnen houden. 3.het voor een andere boeg gooien,en luisteren naar de radio? --> Analoge radio heb ik niet meer, dus zou een FTA radiokanaal via de sat kunnen opzoeken. 4.eens een rustige avond doorgaan met het lezen van een goed boek. --> Lees enkel de Voetbal International, en die is bedoeld voor de tijd die ik op de WC doorbreng 5.hopen dat je pc het nog doet,en daar tot bvb tot ergernis van het vrouwtje de avond doorbrengen. --> PC is een optie, maar ook heb ik een Playstation 3, Xbox Kinect en een WII staan. Daar kan ik mijn tijd ook mee doden. 6.rondbellen naar vrienden,familie e.d. om naar daar te gaan,in de hoop dat zij wel tv kunnen ontvangen. --> Zo erg is het gelukkig niet gesteld met mij 7.in heel de omgeving naar een cafe zoeken,en hopen dat je één vindt,waar een tv staat en daar de avond doorbrengen. --> Een biertje is nooit verkeerd 8. Gezellig een spelletjes avond met het gezin * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen