Ga naar inhoud


spaarlamp , Welke ????


cookie monster

Aanbevolen berichten

Heb tot nu toe geen slechte ervaringen met spaarlampen. Heb er op dit moment 4 buiten branden. Ze branden de hele nacht en nu al weer 3 jaar. Doen het ook bij -20 zonder problemen. Valt mij niet tegen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Daarnaast zou ik als die krengen zo iedere keer zo snel naar de eeuwige jachtvelden gaan.

Je elektriciteits leverancier eens een meting laten doen op je installatie.

 

Heb ik ook eens laten doen lampen hielden het amper 3 weken uit en dan pats kapot.

En na de voeding van de TV en de video recorder de leverancier van stroom eens gebeld.

Er heeft toen een week / 2 weken lang een logger aan gehangen om te kijken of er soms hoge piek spanningen waren.

 

Let wel er werd toen bij gemeld als er niets aan de hand was de kosten +/- 100 gulden destijds.

Voor mijn rekening zouden komen.

 

Maar daar tegenover stond als er wel hoge piek spanningen waren.

Kreeg ik de reparatie van de TV en video vergoed. En kreeg als toegift een x aantal lampen erbij.

Bij mij heeft het destijds als gevolg dat ze me op een andere fase aangesloten hebben.

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

De topicstarter moet elke 15 uur een nieuwe spaarlamp erin draaien dus ik zie wel besparingskansen voor een ledlamp :grin:

loldev.gifloldev.gif

 

 

Misschien moet je die spaarlampen voor 230 Volt eens proberen en die Amerikaanse terug sturen.

Btw in discolichten gaan ook geen spaarlampen.

mmmm , nochtans 230V , anders liegen z in dewinkel !!

 

Alventalix , da ware m' 2 eeerste zulke lampen ,andre lampebn zijn ok :)

 

Mijn oplossnig:

TL lamp + blauwfilter

post-34825-0-82642300-1332896324_thumb.jpg

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het electra-bedrijf heeft hier een stabilisatie-systeem in de kast gehangen omdat er na metingen wel te grote fluctuaties waren in het verre verleden, dus daar zal het niet aan liggen dat sommige het 1 seconde doen en andere een paar maand en weer andere een paar jaar.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou een mooie boel zijn als die lampen het zo snel zouden begeven.

 

Ook ik heb prima ervaringen met de nieuwe generatie lampen, in de tuin zijn 3 lampen die met klik-aan/klik-uit bij schemering aangaan en bij daglicht weer uit, er zijn twee conventionele en één led lamp, er is er nog geen stukgegaan en ze hebben al behoorlijk wat branduren in wisselende omstandigheden achter de rug. Ik ben er uitermate tevreden over want er is een behoorlijke besparing ten opzichte van de gloeilamp die zeker veel eerder stukging.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...