Loui (K) Geplaatst: 4 juni 2012 Geplaatst: 4 juni 2012 (aangepast) 19-23-Settingslijst-DM8000HD.rar Hier een complete lijst voor jou DM800 gesorteerd en wel +dreamboxEDIT_setup_5.0.2.0.zip DreamboxEdit hiermee bewerk je de lijst en kun je daarna in de box laden. Suc6 4 juni 2012 aangepast door Loui (K)
metoo Geplaatst: 4 juni 2012 Geplaatst: 4 juni 2012 Ok gebruik open pli. Maar bij de downloads blijven de oude settings beschikbaar niet de actuele, is het noodzakelijkom een nieuwere versie van open pli te downloaden? En kan ik dat doen vanuit het menu of moet dat op een andere manier? Als je een up to date image hebt kun je via de AB de software, plugins/settings up to date houden, gratis en voor niets. Je kunt toch niet verwachten dat voor die prijs oude en verouderde software ook nog up to date wordt gehouden? als je nu bijdetijdse software wil flaschen zul je waarschijnlijk ook eerst boatloader #84 nog moeten flaschen, dit kan via de webbrowser op dezelfde manier als je een image flascht ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Snoopy Geplaatst: 8 juni 2012 Geplaatst: 8 juni 2012 >>maar mij ontbreekt de kennis om het in de D800 te laden Hoeft ook niet! Indien je de PLI image erop hebt staan kun je de kanalenlijst via de DM800SE zelf installeren: Menu-> Plug-ins -> Groene knop -> Settings
Loui (K) Geplaatst: 8 juni 2012 Geplaatst: 8 juni 2012 >>maar mij ontbreekt de kennis om het in de D800 te laden Hoeft ook niet! Indien je de PLI image erop hebt staan kun je de kanalenlijst via de DM800SE zelf installeren: Menu-> Plug-ins -> Groene knop -> Settings En dat werkt ook uitstekend.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen