blitzteam Geplaatst: 25 maart 2012 Geplaatst: 25 maart 2012 (aangepast) Ik wil een blokhut aanschaffen. wie kan me een adres adviseren , die betrouwbaar is. Eventueel via Pm( i.v.m eventuele reclame ) Wil het ook eventueel via internet bestellen. 25 maart 2012 aangepast door blitzteam Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
grunnsat Geplaatst: 25 maart 2012 Geplaatst: 25 maart 2012 (aangepast) Wellicht is het verstandig om uit te leggen wat je verstaat onder een blokhut. Is het zo'n veredeld tuinschuurtje, of denk je aan een optrekje met meerdere kamers waar je met het hele gezin de kerst kan doorbrengen bij 20 graden vorst?? 25 maart 2012 aangepast door grunnsat
blitzteam Geplaatst: 25 maart 2012 Auteur Geplaatst: 25 maart 2012 zo'n veredeld tuinschuurtje, van 3x3 meter van 28 mm dik hout Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
grunnsat Geplaatst: 25 maart 2012 Geplaatst: 25 maart 2012 Dan kun je het beste eens kijken bij de grote bouwmarkten. En dan heb je ook nog die hele bekende groothandel waar half Nederland een pasje van heeft, die verkoopt ook van die blokhutten.
blitzteam Geplaatst: 25 maart 2012 Auteur Geplaatst: 25 maart 2012 welke groothandel bedoel je( mag via PM ) Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Sprietje Geplaatst: 25 maart 2012 Geplaatst: 25 maart 2012 Waar je vooral op moet letten is of de planken uit één stuk zijn of allemaal uit stukjes bestaan die met wigvertanding aan elkaar zijn gelijmd. Dat laat op de duur los, zeker als er wat vocht bij komt. Maar dan wordt je dikwijls weer bedrogen want het showroommodel bestaat dan uit hele planken maar het pakket wat je krijgt thuisgestuurd bestaat uit aanelkaargelijmde planken. Dus dit op de bestelbon laten schrijven.
blitzteam Geplaatst: 25 maart 2012 Auteur Geplaatst: 25 maart 2012 oke bedankt voor de tip, maar waar kan ik het beste een blokhut kopen. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
gerrit B Geplaatst: 25 maart 2012 Geplaatst: 25 maart 2012 Gewoon zelf maken van goed hout en goede materialen ipv. daar waaibomenhout wat vaak wordt gebruikt. Gewoon naar de betere houthandel ipv. de bouwmarkt en daar planken van siberisch grenen kopen, balken van bankirai of een gelijkwaardige houtsoort en je blokhut staat er, zelfs zonder schilderen, over 10 jaar nog. Ga je hem wel in de verf zetten dan zul je niet meemaken dat hij vervangen moet worden terwijl er nauwelijks jaarlijks onderhoud nodig is. Ben je een beetje handig met hamer, zaag, beitel en schroefmachine dan heb je er een leuk project aan wat vrijwel zeker niet duurder is dan zo'n kant en klaar ding maar die kwalitatief wel stukken beter is. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
grunnsat Geplaatst: 25 maart 2012 Geplaatst: 25 maart 2012 welke groothandel bedoel je( mag via PM ) Je hebt PM
ProXar Geplaatst: 25 maart 2012 Geplaatst: 25 maart 2012 En nog één .:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::. .:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen