Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Geachte leden/lezers

Gebruikt er iemand van de leden/lezers al of reeds de volgende satfinder (zie foto)

SATFINDER FLANDERS-PRO 3,5" LED COLOR SCHERM

Kostprijs : 149,00 EUR

Link Webshop verwijderd!

Professionele Satfinder met 3,5" LED hoge-resolutie LCD scherm (9 cm). Ingebouwde 2200mAh Li-ion batterij. Een externe voeding is niet nodig en de werktijd is ongeveer 3 à 4 uur. Satelliet Lock functie, Audio en Video output en input. Satellietbeelden en de kwaliteit van het signaal worden weergegeven via het digitale dual screen LED-scherm alsook de Eror Bits, Signaal Ruis, Polarisatie H/V, DiSEqC controle,...

Wordt geleverd met 15 satellieten voor geprogrammeerd, draagtas met riem en zonneklep, Engelstalige handleiding en baterijlader

Detailed Description of digital sat finder

3.5 Inch 89mm High definition TFT-LCD LED Screen which Can Play Channels

Live FTA Digital Picture and Sound

AV out and AV in function

Blind scan

Blt Error Rate Readout

Carrier to Noise Readout

dBuV Readout

Input Frequency 950-2150MHz

Input Level-65~-25 dBm

Input Impedance 75Ω

Shows strength and quality readings

Shows channel picture

Shows both S/N and C/N

Show numerical reading and bar reading

Completely programmable by the user

Sound and Light Alarm When Lock Signal

Digital Meter for Signal Strength

Easy Satellite Manager (EDIT, delete and SCAN)

Edit TP,Frequency, LNB switch , Symbol Rate etc.

Auto Calculate Angle of AZ ,EL

Upgrade S/W by PC

Fast Charge LI-ION Battery(2200mA) , Can Last 4 Hours

Easy to carry, size only 10,9cm X 16.9cm X 3.8cm

DiSEqC Control

22KHz Control

Indicator Lights for 13/18 volts

Indicator lights for 22 Khz

USB port for software upgrades

Neck strap includeds

Carrying case included

12VDC power charger include

Vraag : wat zijn de bevindingen en eventuele opmerking(en) met het gebruik van dit toetsel ?

Alvast met voorbaat dank voor de medewerking.

Mvg

bvwsatellite

post-60973-0-23380500-1332684565_thumb.jpg

aangepast door ceesv
Link naar webshop verwijderd.

Geplaatst:

Geachte Snoopy

i.v.m.bekende veilingsite voor 100,00 EUR incl.verzenkost, dat is best mogelijk maar is dan zeker tweedehands, dit is wel niet het antwoordt op mijn vraag of er iemand dit toestel reeds gebruikt heeft en wat de bevindingen er van zijn.

Niettemin... bedankt voor reactie op dit onderwerp

Mvg

bvwsatellite

Geplaatst:

Geachte Leden/lezers

Bij deze wil ik even melden dat ik nu over voldoende informatie beschik i.v.m. de satfinder Flanders-Pro 3,5" led color scherm.

Ik wil dan ook iedereen die hieraan meegewerkt heeft van harte en oprecht bedanken voor de persoonlijke inzet en inbreng om de bruikbare informatie te verschaffen.

Mvg

bvwsatellite

Geplaatst:

Fijn allemaal om weten, maar ik heb ook nog steeds niet een feilloze satmeter gevonden.

Toch nog enige ervaringen die publiek mogen geuit worden?

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Geplaatst:

Geachte RaveMaus

I.v.m. nog steeds geen feilloze satmeter gevonden te hebben :

Het is natuurlijk de vraag wat U noden zijn voor en met het gebruiken van een satmeter, er zijn satmeters met en zonder spectrum analyzer, met en zonder electronisch kompas, er zijn satmeters die ook DVB-T signalen kunnen meten enz.

Er mag inderdaad nog meer info en ervaringen op deze vraag geuit worden, zoveel mogelijk liefst.

Bedankt voor Uw medewerking en dat U een reactie heeft geplaatst.

Mvg

bvwsatellite

Geplaatst:

Geachte Speedy

Ik begrijp Uw vraag niet beste Speedy, ik maak geen reclame voor toestellen, ik vraag informatie op aan de leden/lezers ivm eventuele ervaring en nadelen met de werking van de toestellen.

Vraag : Uw vraag, is dit nu nuttige informatie verschaffen voor de leden/lezers ?

Gelieve het aub. ENKEL en ALLEEN op informatie verschaffen te houden over deze satmeter of gelijk welke andere satmeter !!!

Alvast bedankt bij voorbaat voor Uw begrip en medewerking.

Mvg

bvwsatellite

Geplaatst:

Gewoon een sat meter waarbij je de schotel kunt uitrichten, als je vol ontvangst krijgt, je kunt zien op welke satelliet je nu juist zit. Dat verwacht ik van een degelijke sat.finder.

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

• 1 maand later...
Geplaatst:

Geachte RaveMaus

Tip : XSARIUS SATMETER PLUS

Deze gebruiksvriendelijk satmeter zal zeker aan Uw naden en verwachtigingen voldoen, en wat ook een groot voordeel is, hij is volledig in het Nederlands, en heeft ook standaard een Spectrum Analyzer, en een electronisch kompas, en last but not least geachte RaveMaus... dit allemaal voor een zeer scherpe aankoopprijs.

Mvg

bvwsatellite

Geplaatst:

Geachte RaveMaus

Even een correctie aanbrengen waarvoor mijn verontschuldiging.

Deze GEBRUIKSVRIENDELIJKE "ipv : gebruiksvriendelijk" satmeter zal zeker aan Uw NODEN "ipv : naden" en verwachtingen voldoen, en wat ook een groot voordeel is, hij is volledig in het Nederlands, en heeft ook standaard een Spectrum Analyzer, en een electronisch kompas, en last but not least geachte RaveMaus... dit allemaal voor een zeer scherpe aankoopprijs.

Mvg

bvwsatellite

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen