Ga naar inhoud

Eutelsat 16 East

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ontvang maar bar weinig op deze satelliet<BR>zelfs pi6alk niet en als ik iets ontvang dan is het behoorlijk slecht..<BR>wat voor doornee antenne heb je voor deze sat nodig ik werk nu met een 85cm offset.<P>ik ontvang goed beeld zelfs op de pas 3 sat op 43.0 west en 48.0 east 2f1 pak ik ook met goed resultaat<P>Ligt het aan de beam of aan the dish....<P>silvester shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Toch nog de ontvangst probleem op Eutelsat 16 east heb antenne een beetje meer afgeregeld op analoog gebied ontvang ik perfect,maar digitaal komt alleen giorgian television goed binnen, maar alle andere kanalen niet is mijn ontvangst 85cm offset regio noord-midden limburg slecht?<BR>eutelsat op 21,5 east idem dito slecht<BR>ik heb draaibaar opstelling ontvang alles (Bijna)van 48 east tot 45 west behalve die 2 wat ik net genoemd heb,wat is er aan de hand moet ik naar 1mtr antenne? frown.gif" border="0

Geplaatst:

Ik heb vanavond nog even gekeken en het signaal is inderdaad vrij zwak maar wel beeld zonder blokken.(als het teminste niet regent) Waar ik bij Astra 90% heb en Hotbird zelfs 100% heb ik bij Eutelsat 40% beeld. Zag zelfs Fox News erbij zitten. Die had ik nog niet eerder hier gezien.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.