Kiter37 Geplaatst: 26 maart 2012 Geplaatst: 26 maart 2012 Na het lezen van vele reacties nog steeds geen oplossing gevonden. Na installatie dreambox live op ipad 2, steeds de melding connection failed, maybe all tuners are ocupied. Na installatie (meerdere keren opnieuw en ipad en dreambox opnieuw gestart), blijf ik deze melding krijgen. Kan iemand mij nog wat tips geven om na te gaan waarom ik geen beeld krijg. Als ik ov het scherm beweeg zie ik wel op tv de zenders wijzigen, dus er is verbinding. Ik zie vast iets over het hoofd, wie helpt. Alvast mijn dank.
Mic Geplaatst: 27 maart 2012 Geplaatst: 27 maart 2012 Je dreambox staat toch in standby als je dreambox live gebruikt? Anders is de tuner mogelijk al in gebruik.
guppje29 Geplaatst: 27 maart 2012 Geplaatst: 27 maart 2012 kom je met bv ftp wel ingelogt op je dreambox? want klopt het IP adres en wachtwoord wel? mits je wachtwoord ingestelt hebt. staat hij op enigma 2 ingesteld? DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Loui (K) Geplaatst: 27 maart 2012 Geplaatst: 27 maart 2012 Heb je DHCP wel uitgezet anders veranderd het ipadres continu.
Kiter37 Geplaatst: 27 maart 2012 Auteur Geplaatst: 27 maart 2012 Ik kan via intypen van het ip adres in de dreambox komen, dus ip klopt. DHCP staat uit. Wellicht dat het volgende een rol speelt; Ik heb de dreambox draadloos verbonden via een Vonets wifi bridge. Deze staat dus in verbinding met mijn router, een Sitecom wl351(gigabit). Ik kan namelijk wel de zenders wijzigen via mijn ipad en de bougets zijn ook zichtbaar.
freaky Geplaatst: 27 maart 2012 Geplaatst: 27 maart 2012 streaming poort op 8001 staan? Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
Loui (K) Geplaatst: 28 maart 2012 Geplaatst: 28 maart 2012 Ik heb een tijdje met Dreamdroid gewerkt en dat werkt uistekend op je eigen netwerk,maar zodra je een externe netwerk gaat gebruiken wordt de verbinding geblokkeerd ook ik krijg geen verbinding van buiten mijn netwerk.ook al heb ik de poorten open staan.Mijn modem is een Online Huawei HG655D modem
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen