Ga naar inhoud


SATMETER XSARIUS PRO 08


bvwsatellite

Aanbevolen berichten

Zijn er onder de leden/lezers die reeds met de SATMETER XSARIUS PRO 08 met Spectrum Analyzer gewerkt hebben en in bezit hebben ?

 

Korte beschrijving

 

 

De Xsarius Satmeter Pro 08 is ideaal bij het installeren van uw satelliet schotel. Dit model van de meter heeft een Spectrum Analyzer. De satellietmeter meet de signaal/kwaliteit sterkte van diverse satellieten. Uw satellietschotel is in een handomdraai zeer nauwkeurig uitgericht.

 

Zouden Jullie dan zo vriendelijk willen zijn Jullie bevindingen en eventuele opmerkingen over dit toestel hier neer te schrijven aub.

 

Alvast bedankt voor Jullie medewerking

 

Mvg

bvwsatellite

post-60973-0-46380400-1332826554_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja ik heb deze en hij werkt goed.

Makkelijk om per LNB te scannen naar signaal en ook erg makkelijk om de koppen goed uit te richten.

Tja heel veel meer kan ik er niet over zeggen, werkt gewoon zoals het moet zijn.

Je moet natuurlijk wel weten op welke satteliet de juiste FTA zenders zitten, maar dat kan geen probleem zijn met internet

DM 8000 - DM 500 - VU+ Duo - VU+ Solo - Amiko 8900 Alien - Orton/Opticum - Amiko 8240 Cable en nog een berg andere hardware

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geachte Tuneboy

 

Of dit mogelijks een clone is van een Satlink satfinder, specifiek de Satlink WS-6908 daar moet ik U het antwoord schuldig blijven.

Xsarius is nogtans ook een bekende en veel gebruikte satmeter in de prof. satwereld door de sattechniekers.

 

Niettemin... bedankt voor Uw bijdrage aan dit onderwerp.

 

Mvg

bvwsatellite

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geachte DjFoxy

 

 

Dus met Uw ervaring met dit toestel mag ik stellen : een zeer gebruiksvriendelijke satfinder die zeker aan de voldoening van de gebruiker voldoet.

 

Vraag : Heeft dit toestel ook een electronisch kompas ? of is dit niet standaard op dit toestel ?

 

 

Beste DjFoxy van harte bedankt voor Uw persoonlijke medewerking en informatieverstrekking over dit toestel.

 

Mvg

bvwsatellite

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geachte Leden/lezers

 

Bij deze wil ik even melden dat ik nu over voldoende informatie beschik i.v.m. de satfinder Xsarius Pro 8.

 

Ik wil dan ook iedereen die hieraan meegewerkt heeft van harte en oprecht bedanken voor de persoonlijke inzet en inbreng om de bruikbare informatie te verschaffen.

 

Mvg

bvwsatellite

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geachte Tuneboy

 

Of dit mogelijks een clone is van een Satlink satfinder, specifiek de Satlink WS-6908 daar moet ik U het antwoord schuldig blijven.

Xsarius is nogtans ook een bekende en veel gebruikte satmeter in de prof. satwereld door de sattechniekers.

 

Niettemin... bedankt voor Uw bijdrage aan dit onderwerp.

 

Mvg

bvwsatellite

 

Tja als die xsarius gebruikt wordt door de prof. sattechniekers en het toestel al te vinden is onder de 200€ stel ik mij wel vragen..

De satlink meters liggen in deze categorie prijs alsook de foto met menu die je toont lijkt als 2 druppels water op een satlink.

Alsook het noemt de PRO 08... WS-6908

aangepast door Tuneboy
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • Beheerder

Het zijn voor zover ik weet geen van beide clones, want het woord clone impliceert dat het om namaak zou gaan en dat zijn het niet.

 

Het is gewoon dezelfde meter die onder 2 namen verkocht wordt.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Michel, ik sprak gisteren een eigenaar van een gerenommeerde webwinkel en die beweerde dat het allemaal clonen (van elkaar) waren.

Whatever that means. Afijn, heb de knoop doorgehakt een een Satlink WS-6908 gekocht. Beetje mee stoeien. Laat weten wat ik ervan vind.

Ooit een Satlook Micro gehad maar dat vond ik niet zo'n handig apparaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...