Ga naar inhoud


oplossing voor goedkopere abonnementen?netwerkontvangers


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

hi,

ik zat even na te denken aan hetvolgende.

zou het niet mogelijk zijn voor de m7 group,om hetvolgende te doen?

zou het niet mogelijk zijn om firmware te schrijven,dat het mogelijk is om alle decoders aan elkaar te koppelen?nee geen cardscharing,maar bvb tot 4 decoders gaan,met elk hun smartcard,maar dat men alle ontvangers via het netwerk aan elkaar hangt,en dat er daar gecommuniceerd wordt,dat de decoders dan controleren of ze allemaal aan elkaar hangen?nu met de technologie,moet het gemakkelijk zijn,om de ontvangers aan elkaar te koppelen (plc's).als het netwerk bvb onderbroken wordt,valt het beeld uit na een tijdje.zo kan de m7 group controleren of alle aangemelde decoders op hetzelfde adres staan.

het is zo maar een hersenspinsel ,wat denken jullie daarvan?

het grote probleem daarbij is,dat je,je eigen ontvanger niet meer kan gebruiken.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


wat jij zegt is in feite toch (card)share

Om de x minuten wil de dvb demodulator een sleutel hebben om het beeld vrij te schakelen

Die sleutel die de demodulator krijgt komt van de kaart af.

Een mooie hack zou zijn als er een dvb demodulator chip komt die geen beveiliging heeft dan

ligt meteen direct het hele crypten van sattv op de rug (die generale sleutel ligt in een kluis bij flipse ;) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik bedoel eigenlijk niet over scharen,omdat ik schreef in alle ontvangers zit er een kaart.tn doet zoiets,en in iedere ontvanger zit ook een kaart.

ps:over dit laatste,was er eens een gerucht,dat er een hack was,die elke codering openlag,ongelijk welke codering,kaarten etc.

echter waren die geruchten snel verdwenen,en vraag ik mij af,als dit uberhaupt wel mogelijk is :confused:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat jij zegt is in feite gooi seca (enz) over boord iedere CD/TVV klant moet aan internet hangen en de

klanten krijgen via internet de decodeer sleutels aan de hand van mac adres of boxkey ziet de provider

hoeveel ontvangers er op zitten.

MAAR hoe staat het met de klanten op de camping ,de schepen enz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat jij zegt is in feite gooi seca (enz) over boord iedere CD/TVV klant moet aan internet hangen en de

klanten krijgen via internet de decodeer sleutels aan de hand van mac adres of boxkey ziet de provider

hoeveel ontvangers er op zitten.

MAAR hoe staat het met de klanten op de camping ,de schepen enz

nee,je begrijpt mij verkeerd.je kan toch 2 of meerdere ontvangers via een netwerkkabel aan elkaar hangen zonder internet?het is wel niet evident,en daarom schreef ik ook hersenspinsel,maar er moet toch een legale manier zijn om alle kaartjes op hetzelfde adres te controleren via één of andere methode zonder internet??dan is er geen probleem meer met sid beperkingen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om de x minuten wil de dvb demodulator een sleutel hebben om het beeld vrij te schakelen

Die sleutel die de demodulator krijgt komt van de kaart af.

Een mooie hack zou zijn als er een dvb demodulator chip komt die geen beveiliging heeft dan

ligt meteen direct het hele crypten van sattv op de rug (die generale sleutel ligt in een kluis bij flipse ;) )

Wat een onzinnige en onjuiste post. Of zie ik humor niet?

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...