satarno Geplaatst: 27 maart 2012 Geplaatst: 27 maart 2012 Is het mogelijk om dezelfde skin op Gemini en op Openpli te zetten. Of zijn deze speciaal voor Pli of Gemini geschreven? alvast bedankt.
mobieltje Geplaatst: 27 maart 2012 Geplaatst: 27 maart 2012 Advies, niet doen. Gewoon de skins downloaden via de feed van de image die je gebruikt. Bij OpenPli is dat menu -> applicaties -> groene toets. Bij Gemini weet ik het niet. Grts
Loui (K) Geplaatst: 27 maart 2012 Geplaatst: 27 maart 2012 Sommige skins zijn het zelfde zowel in OpenPli als in Gemini maar meestal zijn skins Image afhankelijk. Dat wil zeggen dat welke image je ook hebt de skin moet downloaden uit de Feet van de desbetreffende image.
Loui (K) Geplaatst: 27 maart 2012 Geplaatst: 27 maart 2012 Wederom die voeten !! ( Feet ) Ja soms denk ik wat ruik ik toch? Zijn die van jou dat?
DeBeek Geplaatst: 27 maart 2012 Geplaatst: 27 maart 2012 Je snapt hem niet ... Feet = voet of voeten.. Feed = o.a. Downloaden
Loui (K) Geplaatst: 27 maart 2012 Geplaatst: 27 maart 2012 (aangepast) Je snapt hem niet ... Feet = voet of voeten.. Feed = o.a. Downloaden oeps Ja als je wat ouder wordt he? 27 maart 2012 aangepast door Loui (K)
satarno Geplaatst: 28 maart 2012 Auteur Geplaatst: 28 maart 2012 Oké bedankt. Ik had al zo'n vermoede. Blijf dus twee verschillende gebruiken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen