GalaUmiy Geplaatst: 27 maart 2012 Geplaatst: 27 maart 2012 (aangepast) Hoi allemaal, Ik heb een aantal vragen. Ik heb 2 schotels, waarvan 1 schotel een 1 LNB heeft en de andere schotel 3 LNBs. Deze zijn gekoppeld aan een 4xLNB en 1 output switch (dus het heeft 5 aansluitingen). De output is direct verbonden met mijn dreambox HD800. Ik heb echter nog een receiver die ik graag in mijn kamer wil aansluiten, maar ik wil dit direct doen en niet via de output van de dreambox. Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen? Moet ik hiervoor een ander switch aanschaffen? Zo ja, welke heb ik hiervoor nodig? Wat is de beste oplossing hiervoor? Alvast bedankt. 27 maart 2012 aangepast door GalaUmiy
Moderator ceesv Geplaatst: 27 maart 2012 Moderator Geplaatst: 27 maart 2012 Je kan je LNB's vervangen voor twin LNB's. Die hebben 2 afzonderlijke uitgangen. Je neemt nog een 2e disecq switch waarmee je de 2e uitgang van je LNB's verbind en de switch koppel je met een eigen kabel aan je 2e ontvanger. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
GalaUmiy Geplaatst: 28 maart 2012 Auteur Geplaatst: 28 maart 2012 (aangepast) Ik neem aan dat dat de beste oplossing is qua beeld dan...Dank je. Is het ook mogelijk d.m.v. een 4xLNB - 2xoutput switch dezelfde kwaliteit te behouden?(of heeft de 2de uitgang een ander functie?) Edit: Trouwens ik zit dat het dan veel duurder dan de gewenste oplossing is. Ik ga voor de tip die ik van je gekregen heb! Nogmaals bedankt en een fijne dag verder! 28 maart 2012 aangepast door GalaUmiy
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen