Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo mensen,

Welke image raden jullie mij aan om te gebruiken voor de vu+ solo ?

Ik heb gelezen dat er nogal wat verschil kan zijn voor wat betreft het multimedia gebeuren zoals mkv afspelen en de zapsnelheid van de box bv.

Grt,

Ron

Geplaatst:

Ik gebruik de meest recente Pli image, en ben er heel tevreden over:

heel goede zapsnelheid, en recente kanalenlijst rechtstreeks vanuit de image te laden.

mkv of zo speel ik niet af, daarvoor gebruik ik mijn homecinemaset.

Vu+ solo met Pli & Sab Titan HD 1 - Xwindow - USB HD 500GB

Geplaatst:

Ik zou voor VTI gaan, ik heb jaren lang pli gedraaid en kreeg steeds meer issues en die gingen niet weg toen ik een week geleden de laatste versies van PLI probeerde.. VTI lijkt (voor mij) op het moment het meest stabiel. Overigens als je op zoek bent naar een Image die alle audio/video bestanden afspeelt kun je lang zoeken want dat kan op de VU niet.. Media speler van Dune of Xtreamer zijn daar beter geschikt voor

Geplaatst:

Nadat ik diverse problemen kreeg met PLi, ook overgestapt naar VTi en draait nu al maanden zonder problemen.

Het zij, het probleem dat je beeld soms bevriest, of glitsches in beeld, maar dat geld ook voor PLi en de anderen.

Tot en met VTi versie 3.2 heb je dit probleem niet.

Dit probleem zou gerelateerd zijn aan, het merk HDD, Kernel en/of driver(s).

Bovendien vind ik VTi ook gebruikersvriendelijker.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Geplaatst:

Ik ben op dit gebied nog een watje. Ik heb een Ultimo gekocht en er de nieuwste PLI opgezet. Van vastloppers of bevriezen, geen last. Afgelopenzondag nog geupdate. Geen probleem. Natuurlijk blijven er vragen. En natuurlijk ben ook ik weleens benieuwd naar het andere. Maar als hij goed draait en geen rare verschijnselen heeft...waarom zou ik dan? Dit is mijn mening hoor. Ben er vaak genoeg even mee bezig.

Ja wat bekend is moet bekend blijven toch. Ik heb geen hersens dus ik bral maar wat in het rond. Een probleem opgelost, deel het met anderen, kunnen die het zelfde probleem ook oplossen.

Wave Frontier T90, 8 octo lnb's smart titanium, 8 diseqc EMP switch 8/1, panasonic P50 V10, SW 2.216: Arion 9400, Eycos 5512,VU Ultimo, Dreambox 7020.

Geplaatst:

Klavervier,

als het toch al duidelijk is:

waarom zou ik dan? Dit is mijn mening hoor.

dan hoef je ook geen reeds gemaakte keuze van packetstorm of jou te commentarieren

ieder zijn image... zijn we allemaal blij

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Is begrepen, zal niet meer reageren hoor meneer. U bent de baas. Als u zicch niet kunt vereningen wat ik schrijf: gooi mij er dan maar weer af. Want dit laatste van u slaat kant nog wal. Mijn mening.

Ja wat bekend is moet bekend blijven toch. Ik heb geen hersens dus ik bral maar wat in het rond. Een probleem opgelost, deel het met anderen, kunnen die het zelfde probleem ook oplossen.

Wave Frontier T90, 8 octo lnb's smart titanium, 8 diseqc EMP switch 8/1, panasonic P50 V10, SW 2.216: Arion 9400, Eycos 5512,VU Ultimo, Dreambox 7020.

• Moderator
Geplaatst:

Grin, dat mocht Tonski willen dat ie de baas was. Overigens bedoelt Tonski het niet zoals jij het opvat. Het staat een ieder vrij om hier te discussieren, echter, als je vragen hebt over een Ultimo, dan hoort dat natuurlijk niet thuis in een draadje wat over een solo gaat.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

Heb ik hier vragen gesteld? Als er vragen worden gesteld(in een ander draadje) dan word de een de hemel in geprezen en de andere die werkelijk antwoord geeft, niets. Over lezen gesproken.

Maar daar gaat het niet om.

Al die citaten en daar weer op citeren. zo gaat een advokaat te werk. Kan ik ook wel. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik hierin in beginneling ben, maar als beginneling mag je je bevindingen niet schrijven. Dan worden er weer citaten uitgehaald en weer gebruikt. Nu dan zal ik daar ook maar mee beginnen.

Laat een ding duidelijk zijn. met het PLI gebeuren een beginneling, maar wat schotels en anders zaken niet dom.

IK zal mij beperken tot niets. zal niet meer vragen en zal geen antwoord meer geven op vragen want dat doen de beteren wel toch?

En ja ik ben hierdoor behoorlijk pissig en geraakt.

Geplaatst:

Klavervier,

als het toch al duidelijk is:

dan hoef je ook geen reeds gemaakte keuze van packetstorm of jou te commentarieren

ieder zijn image... zijn we allemaal blij

beste Klavervier,

misschien kwam het commentaar van mij een beetje naar over.

SORRY

je keuze is persoonlijk maar niet verkeerd

dus dan voelt men zich ook al snel persoonlijk aangevallen als er commentaar komt, hetgeen niet mijn bedoeling is geweest...

sinds er images van verschillende clubs komen is die discussie altijd een reden tot discussie

daarom schreef ik ook: ieder zijn image... zijn we allemaal blij

ciao

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...