Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben nieuw hier en had bij iemand hulp willen vragen met mijn installatie van mijn witte Sky UK kaart in mijn Dreambox 8000 .

Ik heb een nieuwe witte Sky UK kaart en reeds geactiveerd in originele Sky box , ook is er een abo op de standaard kanalen en een optie HD en Sports .

Ik heb op alle kanalen beeld in de Sky box , als ik de kaart gebruik in mijn dreambox heb ik overal beeld enkel niet op de Premium kanalen Sports . Naar ik vernomen heb is er voor deze kanalen een strengere verificatie en moet je beginnen werken met een boxkey in te geven .

Daar begint mijn probleem , ik heb die Boxkey al gevormd maar ben verder een leek hoe ik dit moet formuleren in mijn dreambox . Ik werk met Dcc om in mijn Cccam config files te geraken . Ik heb ook al gelezen dat er gevraagd word om Newscs te installeren maar is dit nodig ? Anderen beweren dat het simpelweg werkt met Cccam alleen .

Mijn image is Open Pli , denk dat daar geen probleem mee is .

Kan iemand mij uitleggen hoe ik alles instel in mijn dreambox stap voor stap want daarin ben ik nog een beginner .

Bedankt

Geplaatst:

dat is simpel,

je zet je boxkey in je CCcam.cfg file als:

BOXKEY: /dev/ttyUSB5 xx xx xx xx

de link naar je kaartlezer zoals in dit vb is met een smargo smartreader gedaan via usb,als je via de interne kaartlezer werkt moet je die regel nog aanpassen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

je moet de kaart in de sky ontvanger plaatsen, een nieuwe activering puls vragen de kaart 3 uur laten zitten, dan moet alles werken

heb het net gedaan met hd, dat op de abbo stond van mijn kaart , maar niet werkte, nu werkt het weer zonder keys etc

Geplaatst:

je hebt altijd de boxkey nodig voor de premium zenders joejoe!!!!

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Geplaatst:

Ja maar zonder boxkey ga jij echt geen premium HD zenders zien. Alle andere zenders werken wel.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen