sattv4iedereen Geplaatst: 3 april 2012 Auteur Geplaatst: 3 april 2012 dank u,zal in het weekend eens testen. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
woodytwo Geplaatst: 6 april 2012 Geplaatst: 6 april 2012 ik heb de solo aan mijn vu+uno hangen, ik heb hier nog geen werkende ab files voor kunnen vinden, maar heb dit opgelost doormiddel van dreamdroid de vu+uno te besturen, Werkt prima zo, vooral lachen wanneer je op de ene android het beeld en geluid krijgt van de solo en met de ander ( ik heb twee smartphones) loopt te zappen, je mikt toch automatisch met de ab ( phone) naar de tv ( phone ) lol. als iemand wel weet hoe je de ir ab van de solo aan de praat krijgt met de vu+uno hoor ik het graag. grtz dawood
sattv4iedereen Geplaatst: 7 april 2012 Auteur Geplaatst: 7 april 2012 volgens een niet nader vernoemde webwinkel zou het moeten gaan met deze link: http://remotes.slingbox.com/ . laat aub eens iets weten of het lukt.dank bij voorbaat. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen