av8r Geplaatst: 29 maart 2012 Geplaatst: 29 maart 2012 Hallo leden Ik heb een topfield 7710pvr en een xtrend ontvanger. Ik heb sinds 2 weken geen ontvangst van de betaalde zenders meer op de topfield waar een extra kaart op zit. Dit ondanks het versturen van meerdere heractivatie verzoeken. Sinds vanmiddag, na het verwisselen van mijn smartkaarten heb ik ook geen beeld meer op de xtrend. Ook hier bied de heractivering geen soelaas. Een factory reset op bijde apparaten helpt ook niet. Het signaal is ook voldoende. Canaal Digitaal kan mij niet verder helpen . . Heeft iemand enig idee?
av8r Geplaatst: 30 maart 2012 Auteur Geplaatst: 30 maart 2012 Voor de goede orde, ik heb dus wel beeld op alle zenders behalve alle van het familiepakket plus HD! Canaal Digitaal zegt dat het dus niet aan de kaart kan liggen . . Volgens mij komt het activatie signaal niet binnen. Is dit een bekend probleem?
Sprietje Geplaatst: 30 maart 2012 Geplaatst: 30 maart 2012 Je hebt het over een extra kaart waar je been beeld op had. Had je toen nog wel beeld op je hoofdkaart? En begrijp ik het goed, doen beide kaarten het nu niet meer? Gaat het om de oranje en de grijze kaart van CanalDigitaal? Hoe lang heb je het Familie-pakket +HD al? Op welke zender heb je de tuner staan tijdens de activatie?
av8r Geplaatst: 30 maart 2012 Auteur Geplaatst: 30 maart 2012 Inderdaad, eerst geen beeld op de extra kaart op de Topfield sinds 2 weken geleden, en nu op beide kaarten, dus ook op de ET9000 geen beeld. Zender op SBS6, en ik heb het pakket al 2 jaar . .
av8r Geplaatst: 30 maart 2012 Auteur Geplaatst: 30 maart 2012 En ja de grijze extra kaart en de oranje hoofdkaart. Dank je voor je reactie, want ik heb al een vermogen aan telefoonkosten richting CD gestuurd
wanderer Geplaatst: 30 maart 2012 Geplaatst: 30 maart 2012 heb je een aston CI of zo'n CD ding? Samsung 40D6510WS
av8r Geplaatst: 30 maart 2012 Auteur Geplaatst: 30 maart 2012 Bij mijn Topfield een aston CI en de ET9000 gaat hij er rechtsteeks in.
Moderator ceesv Geplaatst: 30 maart 2012 Moderator Geplaatst: 30 maart 2012 Kijk dan eens in het Aston menu naar de geldigheids-data van de kaarten. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
av8r Geplaatst: 30 maart 2012 Auteur Geplaatst: 30 maart 2012 Ok, ik heb beide kaarten bij de buurman op zijn philips decoder getest en daar werken alle zenders wel. Wie snapt het nog, ik heb dus geen beeld op alle betaalde zenders van het familie pakket van CD. Dit op zowel mijn Topfield 7710PVR e ET9000 net ge-update via LAN.
av8r Geplaatst: 30 maart 2012 Auteur Geplaatst: 30 maart 2012 Sorry ceesv, waar vind het aston menu? In mijn ET9000 of Topfield
av8r Geplaatst: 30 maart 2012 Auteur Geplaatst: 30 maart 2012 Ok, ik heb nu eindelijk weer beeld op de ET9000 Weet alleen niet waarom. Misschien omdat ik hem bij de buurman in zijn philips heb gehad? Nu de Topfield nog
Moderator ceesv Geplaatst: 30 maart 2012 Moderator Geplaatst: 30 maart 2012 Doordat je de kaartjes al bij de buren hebt getest, is mijn vraag overbodig geworden. Wanneer je bij de ontvanger waar het Aston module inzit je menu opent en dan naar de optie CI of kaartlezer gaat, kan je de datums op de kaart uitlezen, en kijken of je kaart wel vrij geschakeld is. Zitten alle zenders die je mist misschien op de Astra 23 positie? In dat geval lijkt het erop dat je schotel niet goed is uitgericht, of dat je LBR kapot gegaan is. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen