Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeft er iemand ervaring met Mobistar TV/Starpack?

Ik heb momenteel een Samsung TV met satellietontvanger en een CI-module van TVVlaanderen.

Kan ik deze nog gebruiken met een kaart van Mobistar of ben ik verplicht hun ontvanger te gebruiken?

Kun je met hun ontvanger opnemen? En hoeveel zenders?

Wat denken jullie om over te stappen van TVVlaanderen naar Mobistar?

Met dank voor de reacties.

Geplaatst:

ik heb mobistar tv,en eigenlijk niet mistevreden,maar je hangt vast aan hun hardware en hun beperkingen.bij een abo bij mobistar,krijg je de hardware in bruikleen.als je een breedband internet hebt,kan je ook films aanvragen.er zit een bescheiden dvb-t ontvanger in,maar verwacht niet het van het.jou tv zal wel lukken.het is ook allemaal afgesloten en opname's naar hdd lukt niet zonder meer.misschien een klein voordeeltje,als je niet graag je opname's wist,kan je extra hd's bijkopen.het pakket is evenwaardig aan TVV.ik heb er zo goed als geen probleem mee gehad,maar voor firmware update's en films on demand moet je met internet naar je ontvanger.voor de firmware update is het wel belangrijk.dus als je 2 kabel van lnb naar ontvanger doet,kan je opnemen en kijken tergelijkertijd.no vagen,stel ze gerust.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

mobistartv is wel geen SECA versleuteling, er wordt tevens met boxkey gewerkt, je kaart werkt dus enkel en alleen met je gehuurde box, vaste telefoonlijn wordt er ook op aangesloten voor de ADSL en telefoonverbinding...

• 1 maand later...
Geplaatst:

MobistarTV smartcard wordt wel degelijk geupdate met een CCcam laatste versie echter, geen beeld... Ik heb het zelf getest.

ik vermoed dat het iets is net zoals met het TNT pakket. AES key + boxkey hack of zo. Men gebruikt Viaccess 4.0 bij mobistar die men in geval van een hack zelfs kan upgraden.

De harddisk in een mobistartv box is versleuteld.

MobistarTv wil er dus alles aan doen om piratering tegen te gaan (wat hun goed recht is trouwens) Voor wat betreft de Dual tuner van MobistarTV. Die steekt met Kop en schouders boven het materiaal van TV Vlaanderen uit. Maar het is een perfect gesloten systeem.

Gast kaarsenbril
Geplaatst: (aangepast)

Eeen prepay wit bis kaartje (paardenrennen) zou dit kunnenwerken in een mobistar sat box ?

aangepast door kaarsenbril
Geplaatst:

Nee , geen bis-codernig metzo'n mobistarbak !!

(check de specs)

Men gebruikt Viaccess 4.0 bij mobistar die men in geval van een hack zelfs kan upgraden.

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Gast kaarsenbril
Geplaatst:

Nee , geen bis-codernig metzo'n mobistarbak !!

(check de specs)

Bis is wel de provider van het pakket met oa paardenrennen, niet de codering.

Ik denk dat de codering ook viacess is. Vandaar mijn vraag. Kan iemand dit uitproberen?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen