Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Geheel vernieuwde fastscanzenderlijst TV VLAANDEREN

Op 2 april komen er nieuwe fastscanzenderlijsten van TV VLAANDEREN via de satelliet beschikbaar. Naast de komst van nieuwe zenders is er ook sprake van een complete herschikking van het zenderoverzicht.

Op 2 april wordt onder meer het nieuwe TV VLAANDEREN informatiekanaal aan de nieuwe fastscanzenderlijst toegevoegd. Ook de komst van de Waalse tv-zenders van RTBF en RTL in het Basic + zenderpakket van TV VLAANDEREN zorgt ervoor dat deze tv-zenders aan HD-fastscanzenderlijst van TV VLAANDEREN worden toegevoegd. Door de komst van de Waalse HD-zenders komt het aantal HD-kanalen in het Basic + zenderpakket van TV VLAANDEREN op 17 te staan.

Maar er zijn door TV VLAANDEREN meer wijzigingen in de fastscanzenderlijsten doorgevoerd. Optimalisatie van de zenderlijsten is hiervan de hoofdreden. Bij de vernieuwingen heeft TV VLAANDEREN rekening gehouden met de komst van de tien HD-kanalen van de Duitse publieke omroepen ARD en ZDF. Deze starten op 30 april met uitzenden via de ASTRA1-satelliet. In totaal zullen meer dan 40 zenders in de nieuwe fastscanzenderlijsten van TV VLAANDEREN van positie gaan veranderen.

Alle Philips- en M7-satellietontvangers zullen op 2 april deze nieuwe fastscanzenderlijst automatisch inladen. Klanten met andere toestellen kunnen deze zenderlijst via de fastscanfunctie in te laden

Geplaatst:

dus voor die gecertificeerde TVV / M7 receivers

opdat je geen andere receiver meer zou willen gebruiken :D

mijn gedacht> fastscan = bullshit

Traces Of You

Anoushka Shankar, Norah Jones

Geplaatst:

Qua decoderkeuze vind ik het bij TVV eigenlijk ideaal.

De oude oma en opa die satelliet willen kijken nemen een TVV/M7 receiver met niet al teveel blabla en doorgaans kunnen ze vrij vlot tv kijken.

De iets gevorderde (of experimenterende) groep kan kiezen wat voor decoder hij wil en ook zijn zenders zelf sorteren zoals hij wil, al dan niet met een gedownloade zenderlijst.

Door de nieuwe decoders die verpatst worden ben ik van de week al enkele nieuwe LNB's en dito decoders mogen gaan aansluiten bij oudjes. En eerlijk gezegd vind ik die na de installatie wel lekker werken (ik heb het over die kleine bakjes van M7). Ik zou er van bijlange geen genoegen mee nemen, maar veel ouderen dus wel.

Dat dit systeem nu zo is zou blijven. Telenet en Belgacom konden er lessen uit trekken.

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Geplaatst:

Probeer dan eens een Vu+, en je zal verstomd staan dat je met zo een bekrompen ding als een TVV/CD receiver tevreden bent.

Probeer eens met die TVV/CD receiver op te nemen van aa:aa tot bb:bb

Gaat gewoonweg niet

Probeer eens een sorteren van de meest gekozen zenders te doen, of de satzenders in jou volgorde te installeren(behalve fav lijst)

En zo zijn er nog div zaken

Van mij mogen ze die gratis aanbieden bij afname van een kaart, ik moet die nog nie hebben!

En spelen ze teveel met hun codering zodat de Vu+ niet kan volgen, dan gaat TVV kaart er als eerste uit.

Een ze dit lesje geleerd hebben zullen ze zich wel plooien naar de wensen van de client!

Geplaatst:

Probeer dan eens een Vu+, en je zal verstomd staan dat je met zo een bekrompen ding als een TVV/CD receiver tevreden bent.

Probeer eens met die TVV/CD receiver op te nemen van aa:aa tot bb:bb

Gaat gewoonweg niet

Probeer eens een sorteren van de meest gekozen zenders te doen, of de satzenders in jou volgorde te installeren(behalve fav lijst)

En zo zijn er nog div zaken

Van mij mogen ze die gratis aanbieden bij afname van een kaart, ik moet die nog nie hebben!

En spelen ze teveel met hun codering zodat de Vu+ niet kan volgen, dan gaat TVV kaart er als eerste uit.

Een ze dit lesje geleerd hebben zullen ze zich wel plooien naar de wensen van de client!

Ik moet ook nooit van zijn leven die decodertjes van TVV hebben. Bezit naar volle tevredenheid een Duo en een Uno. Als de TVV kaart actief staat zal ik zelfs een Ultimo bijkopen ook. Juist voor al die functies die jij zegt.

Ik wil niemand over dezelfde kam scheren, maar ik wil alle mensen die enkel maar een schotel hangen hebben om "gewoon" tv te kijken tout court geen eten geven hoor. Dit kom ik op het werk (nu zeker) bijna dagelijks tegen.

Daarom dat ik zeg: de officiële TVV decoders voor dat soort publiek en dreamboxen, VU+,... voor ons.

Maar jouw gerust leven gaat eraan als jij bij een oma van 80 een VU+ levert, dat garandeer ik je.

Als men morgen bij TVV, en dat heb ik in een ander topic ook al gezegd, verplichte hardware oplegt (lees: hun eigen rommel, zoals die nu voor de oma dient), vliegen ook zij hier stante pede weer buiten en wordt het terug Telenet. En die laatste gooi ik nu net buiten omdat zij ons verplichten met hun eigen rommel te werken.

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...