Ga naar inhoud


open voorstel tot moderator's,waarschuw nwe leden van serial nmr card


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

geachten,

ik zie dat er veel nieuwe leden bijkomen bij sat4all,een bewijs dat hier veel informatie te vinden is.

helaas,zijn de prille beginners er zich niet altijd van bewust van de gevaren die sluipen in het schrijven van toppic's.

een voorbeeld is,dat bij het copieren van een log of een printscreen het serial nummer van hun kaart(en) openlijk op het net plaatsen.

ik heb het beste mee voor alle nieuwe leden,en het is fijn prille beginners te helpen met deze prachtige hobby.

daarom durf ik openlijk te vragen,om de nieuwelingen er attent op te maken op de gevaren van het vrijgeven van serial nummer van kaart(en).misschien kan dit getoond worden bij de sat4all voorwaarden of een apart kader,ik heb geen verstand van het onderhouden van zo'n forum software.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Je kunt waarschuwen zoveel je wilt. Men leest de waarschuwingen toch niet. Net als dat onze regels nooit gelezen worden. Zinloos dus.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...