Johan76 Geplaatst: 1 april 2012 Geplaatst: 1 april 2012 zoals bekend veel zenders niet meer te ontvangen, modulatie veranderen helpt niet. Dus probeer ik het op deze manier
ray14 Geplaatst: 1 april 2012 Geplaatst: 1 april 2012 Ik heb het ook nog niet werkend, zelfde regio.. DM800 Se, Open-Pli Image <DM500C>
Johan76 Geplaatst: 1 april 2012 Auteur Geplaatst: 1 april 2012 afwachten dus????? heb je trouwens ook problemen met HD ontvangst? Heb vaste zenders, zoals RTL7 hd, die het niet doen
Greatone Geplaatst: 3 april 2012 Geplaatst: 3 april 2012 Ik heb het ook nog niet werkend, zelfde regio.. DM800 Se, Open-Pli Image Met PLI gewoon een cablescan doen, dan doet alles het weer. * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
ray14 Geplaatst: 3 april 2012 Geplaatst: 3 april 2012 Met PLI gewoon een cablescan doen, dan doet alles het weer. Moet ik hiervoor niets aan passen? Modulatie/Freqentie? o.i.d cable.xml? Zal het even proberen.... <DM500C>
ray14 Geplaatst: 3 april 2012 Geplaatst: 3 april 2012 Alles werkt weer, idd cable scan gedaan: Netwerk id op: 0xxx Freqentie: zie lijst digitalekabeltelevisie. Daarna scan gedaan en alle zenders waren er weer. Echter wel met dreamset zenders lijst lokaal op geslagen, en met dreamedit nieuwe lijst gemaakt, en deze geupload naar de dm 800se. Deze lijst kan met dreamset opslaan als, en toggle van engima 2/4 naar enigma 1 voor de dm500© zucht..... <DM500C>
Gast dropje20 Geplaatst: 3 april 2012 Geplaatst: 3 april 2012 Hoi ik heb de nieuwe zender lijst en die werkt alles werkt er op maar hoe deel ik het met jullie ik kan hier denk ik niet posten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen