Ga naar inhoud


Clone+ en Topfield HSCI 7700


Limbach

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Zoals velen van jullie waarschijnlijk ook hebben gehad, kreeg ik een brief van Canal Digitaal dat het abbonnemen omhoog gaat van een tweede en derde kaart. Ik overweeg nu mede omdat ik een extra ontvanger wil aanschaffen, om een Clone+ set te kopen.

Heeft iemand ervaring met Clone+ en de Topfield HSCI 7700?

 

Verder heb ik een Philips DSR 7141 ontvanger. Hierover ben ik door zijn beperkingen minder te spreken maar werkt wel naar behoren.

Welke ontvanger kan ik het beste er bij aanschaffen? Ik hoef er niet mee te kunnen opnemen d.m.v. een interne harde schijf. Wel graag een HD ontvanger welke zeer strak beeld geeft en waarbij de audio ook goed is en bijvoorbeeld ook surround 5.1 ondersteund.

 

Dit zijn wel een paar vragen maar misschien dat jullie hier antwoord op weten te geven.

Al vast bedankt voor jullie reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Clone + werkt uitstekend met de 7700HSCI. Ik heb zelf ook 2 van deze Topfields met een Clone+ en dat gaat erg goed.

Je moet misschien wel even de juiste plaats van het basisstation zien te vinden zodat de clients een goede verbinding hebben.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Ik gebruik ook de Cloneplus met een TF7700hsci en een VU+Ultimo. De VU werkt perfect, maar de TF7700 krijgt de hik na een kwartier. Ineens zegt hij geen signaal te ontvangen, even later lukt het alweer en dan terug een uitval enz. Dan denk je dat de afstand te lang is, maar neen hoor, zelfs al zet ik de server naast de ontvanger, dan gebeurt identiek hetzelfde. Ik zou er niet van verschieten dat het te maken zou kunnen hebben met de temperatuur. Weet iemand meer???

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Dit heeft altijd prima gewerkt tot canaldigitaal met de anti cardsharing begon.

 

Denk dat dit de bron van je probleem is en je bent niet de enige.

VU+ Zero & VU+ Solo2 - VTi 11.x  Unstable Oscam 11xxxx  MacBook Pro Ubuntu 16.04LTS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...