Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja hier nu ook weer gewoon. er stonden 2 image in de backup map die niet door Dflash werden gemaakt en die hadden de rechten 644 dit heb ik veranderd in 777 en nu doet dflash het weer normaal.

• 2 weken later...
  • Beheerder
Geplaatst:

3 berichten verwijderd, nu weer uitsluitend on-topic a.u.b!

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

• 3 weken later...
Gast Mimisiku
Geplaatst:

Slightly off topic,

Heb hier al jaren eerder gemeld dat dFlash iedere keer wordt voorzien van een tijdbom.. Hele slechte gedachtengang van de makers! Een hele negatieve vorm van 'winkelnering'. Doe er niet aan mee en heb het meteen verwijderd. Mijn persoonlijk advies. Weggooien in de diepste digitale kliko en nooit meer aan beginnen

Geplaatst:

Ik heb nog geen alternative gevonden die ook zo'n backup maakt dat je van de 1 naar de andere image kan switchen zonder dat er wat mis gaat. Dus blijft deze hier nog effe draaien. 

Geplaatst:

Slightly off topic,

Heb hier al jaren eerder gemeld dat dFlash iedere keer wordt voorzien van een tijdbom.. Hele slechte gedachtengang van de makers! Een hele negatieve vorm van 'winkelnering'. Doe er niet aan mee en heb het meteen verwijderd. Mijn persoonlijk advies. Weggooien in de diepste digitale kliko en nooit meer aan beginnen

IDD WEG ER MEE
Geplaatst: (aangepast)

(-ik dacht gelezen te hebben dat 12.6 zonder tijdsbeperking was)

...maar..

Wat zijn dan alternatieven?

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Geplaatst: (aangepast)

(-ik dacht gelezen te hebben dat 12.6 zonder tijdsbeperking was)

...maar..

Wat zijn dan alternatieven?

Die is er gewoon niet. Autobackup werkt bij mij voor geen meter als ik een andere image plaats kan ik deze niet gebruiken.loopt de boel gewoon vast. Autobackup werkt prima als je bij de zelfde image blijft.en dat doe ik dus niet altijd als hobbyist.

aangepast door Loui (K)
  • 3 weken later...
Geplaatst:

klopt het dat dflash 13 de laatste is?

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Geplaatst:

bedankt

Groeten van dvbs,        

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ja hier nu ook weer gewoon. er stonden 2 image in de backup map die niet door Dflash werden gemaakt en die hadden de rechten 644 dit heb ik veranderd in 777 en nu doet dflash het weer normaal.

Dank je dit was de truuk  :)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...