Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Probleem is opgelost. Harde schijf eens opgekuist. (blijkbaar stond er toch iets op...?)

Loui, bedankt voor het geduld.

Fijn dat het je gelukt is, scheelt een hoop werk als er wat mis gaat.

  • 3 weken later...

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
  • 4 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst: (aangepast)

Ja mis ik ook en hij crashed ook als je door de sub-menu's heengaat.

 

Advies: versie 9.33 gebruiken

 

Tuurtje

Daar heb ik nog geen last van gehad eerlijk gezegt.Ik heb er een bakup mee gemaakt en die werd netjes op CF gezet.

aangepast door Loui (K)
Geplaatst:

Versie 10.1

 

eerste officiële release van versie 10

 

Alles zou geheel functioneel moeten zijn.

Support op alle voorgaande versies komt hierbij te vervallen.

 

Tuurtje

 

p.s. met dank aan gutemine

Ik weet het, deze wordt gepost in een DB topic, maar is het daarmee ook logisch dat, als ik deze installeer op een ET9500 met OpenPLI 4, wat verder geen foutmelding geeft, ik in het menu niets kan terugvinden? Ook na herstart geen optie in het menu instellingen, waar ik het volgens mij zou verwachten.

 

Grtz,

 

John

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Maar waarom zou je dit op een ET9500 willen draaien, ondersteund die eigenlijk wel nfi files?

Probeer de BackupSuite eens op je ET9500

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...