duske Geplaatst: 9 september 2002 Geplaatst: 9 september 2002 Ik heb nu pas gemerkt als je kaart automatisch update voor prem 1 vandaag vielen de direct en erotica weg ook bij mij maar na een nkeer de kaart uit de ontvanger te hebben gehaald was alle weer terug Helaas had ik dat niet met de kaart van huts Ikhoop dat alle die mij gevraagd hebben voor de Au update er ook zo over denken Duske GELUKKIG ZIJN ER NOG SAT-VRIENDEN DIE JE WILLEN HELPEN .. Als je het weet is het gemakkelijk. Beter 2 keer vragen dan 1 keer fout doen. Dreambox600 800Hd strong 8000
Gast Geplaatst: 9 september 2002 Geplaatst: 9 september 2002 Duske als je hem gewoon wat langer op premiere laat staan komen die ero´s ook. Avensis
duske Geplaatst: 9 september 2002 Auteur Geplaatst: 9 september 2002 beste Avensis dat is toch mooi of niet soms en naast ero ook de direct filmzenders zo blijven wij aan het hobbyen groetjes Duske GELUKKIG ZIJN ER NOG SAT-VRIENDEN DIE JE WILLEN HELPEN .. Als je het weet is het gemakkelijk. Beter 2 keer vragen dan 1 keer fout doen. Dreambox600 800Hd strong 8000
Gast Geplaatst: 9 september 2002 Geplaatst: 9 september 2002 van welke site of van wie gebruik jij ze dan ik heb zins vandaag ook die ero's kanalen niet meer heb een phil 7072 gepatch.
duske Geplaatst: 10 september 2002 Auteur Geplaatst: 10 september 2002 beste Johan ik gebruik die van boriiis en zet daarna met isvedit de keys van prem erin die ik haal bij F.U.S. poolse groetjes duske GELUKKIG ZIJN ER NOG SAT-VRIENDEN DIE JE WILLEN HELPEN .. Als je het weet is het gemakkelijk. Beter 2 keer vragen dan 1 keer fout doen. Dreambox600 800Hd strong 8000
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen