rolandroland Geplaatst: 3 april 2012 Geplaatst: 3 april 2012 Ik heb veel overleg gehad met Canal Digitaal om zaken op te lossen. Na enkele telefoontjes te hebben gehad denk je dat het opgelost is. Per 18 maart zou mijn abonnement afgelopen zijn. Nu bekijk ik mijn nota: Entertainment-pakket € -24,95 01/04/2012 t/m 30/04/2012 € 24,95 Terwijl ik terug zou gaan naar het Set Top Box pakket. Bij het laatste telefoontje kreeg ik van de medewerker te horen dat ik graag naar het Entertainment pakket wilde gaan. Ik gaf toen aan: NEE, we hebben afgesproken dat ik naar het Set Top Box-Pakket wilde gaan. Werken de programma's waarmee de medewerkers van Canal Digitaal zo ingewikkeld dat het lastig is zaken in te voeren zijn? Of hebben ze mensen niet een gedegen opleiding gegeven om data goed in te voeren? Of moeten ze onder grote tijdsdruk werken zodat het correctief werken onmogelijk wordt?
astro iris Geplaatst: 3 april 2012 Geplaatst: 3 april 2012 Alles opzeggen en je zal zien dat ze dan het wel zullen doen.
DeBeek Geplaatst: 3 april 2012 Geplaatst: 3 april 2012 (aangepast) Entertainment-pakket€ -24,95 01/04/2012 t/m 30/04/2012 € 24,95 - 24.95 en dan + 24.95 = 0 3 april 2012 aangepast door DeBeek
rolandroland Geplaatst: 4 april 2012 Auteur Geplaatst: 4 april 2012 Die + 24,95 abonnement is dat ik het heb laten storneren. Heb niet de gehele nota gekopieerd. Canal Digitaal heeft mij vandaag gebeld om mij te laten weten dat dit te veel betaalde bedrag verrekend wordt met het Set Top Box Pakket.
DIGIWIEW Geplaatst: 5 april 2012 Geplaatst: 5 april 2012 ja blijft lastig met die lui daar goed blijven volgen Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
Codx Geplaatst: 8 april 2012 Geplaatst: 8 april 2012 Hier zelfde verhaal, Ik had een extra pakket opgezegd en het zou per 15 maart stoppen, krijg je de rekening van april staat het voor 1-30 april nog berekend. (?) Gebeld, ja was een foutje en zouden ze met de volgende factuur oplossen. We gaan het afwachten is het niet opgelost dan stonneer ik alles van de laatste 2 maanden. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
sjumpie Geplaatst: 8 april 2012 Geplaatst: 8 april 2012 hoi ik heb het zelfde probleem met die mensen van canaldigitaal ze beloven van alles maar maken niks waar ik moet ook even afwachten eind van de maand of ze mijn abbo hebben gewijzigd ben er ook al een tijd mee bezig goeie service daar
ProXar Geplaatst: 8 april 2012 Geplaatst: 8 april 2012 Zelfde aan deze kant. Online upgrade gedaan naar familie pakket. JimJam voor de dames, enz. Kosten zijn online € 3,95 Ik dacht dat ik dan direct het familie HD pakket had, maar dat was niet zo. Na een telefoontje kwam ik er achter dat ik dan nogmaals € 3,95 activatiekosten zou moeten betalen. Ik aangegeven dat dat onzin is. Werd mij beloofd dat ik 3 maanden gratis HD zou krijgen en niet de 2de keer de activatiekosten. Na maximaal 2 dagen zou het HD pakket actief zijn, maar na 5 dagen nog niets. Ik weer in de telefoon, kan niets vinden meneer. Ik aangegeven dat ze alles opnemen voor opleidingsdoeleinden en dat zo terug kunnen vinden. Zou uitgezocht worden, nooit meer wat gehoord. De arrogantie van die toko. .:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::. .:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.
Snoopy Geplaatst: 10 april 2012 Geplaatst: 10 april 2012 (aangepast) CanalDigitaal heeft een beleid dat ze onterecht ge-inde bedragen pas na 3 maanden terugstorten, dit vanwege de storneringstermijn. Een kennis vertelde dat ondanks dat hij zijn abo een maand vantevoren had opgezegd er toch nog onterecht bedragen van zijn rekening werden afgeschreven. De helpdesk vertelde hem dat de bedragen binnen 2 weken teruggestort zouden worden. Nada dus. Na twee weken nogmaals met de helpdesk gebeld waar het geld bleef, ditmaal de medeling dat het 3 maanden (!) zou duren vanwege de storneringstermijn. 'Bedankt voor de tip' dacht mijn kennis en heeft de hele handel gestorneerd. Zo werkt CanalDigitaal. (edit:type foutjes) 10 april 2012 aangepast door Snoopy
CDZakelijk Geplaatst: 20 april 2012 Geplaatst: 20 april 2012 Tenminste nog zeker iemand die daar werkt. De overige medewerkers moeten continu klanten bellen volgens mij.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen