pirrewit Geplaatst: 3 april 2012 Geplaatst: 3 april 2012 Er bestaan diverse progjes om dit te doen maar die gaan zo tergend traag .Neemt uren in beslag voor 300 Mb om niet te spreken over 1.5 Gb. Bestaan er snellere methoden om de Dream met wmv te matchen.? mvg Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
BertjeV Geplaatst: 3 april 2012 Geplaatst: 3 april 2012 ik gebruik media coder, dit is freeware. bestaat in 32 en 64 bit. het is wel wat zoeken naar de juiste instellingen. een film van 2 uur in mpeg naar avi omzetten duurt ongeveer een 20 tal minuuten
pirrewit Geplaatst: 3 april 2012 Auteur Geplaatst: 3 april 2012 Bedankt ik heb het progje binnengehaald en zal er eens mee aan de slag. Eens kijken hoe snel het wmv naar avi omzet. mvg Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
winwiz Geplaatst: 4 april 2012 Geplaatst: 4 april 2012 De omzetsnelheid is zeer afhankelijk van gebruikte processor + geheugen. Een netbook met een single core Atom processor doet er tig keer zo lang over als een i7 om maar iets te noemen. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Puch Geplaatst: 4 april 2012 Geplaatst: 4 april 2012 Bestaan er snellere methoden om de Dream met wmv te matchen.? Sneller kan misschien, maar je zal zeker kwaliteitsverlies hebben. Laat de pc dit 's nachts doen en in de meeste programma's zit de optie op de pc te laten afsluiten als het proces is voltooid. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
pirrewit Geplaatst: 5 april 2012 Auteur Geplaatst: 5 april 2012 (aangepast) Het gaat inderdaad razend snel met media coder . 1.4 GB wmv naar avi in pakweg 20 minuten met een Asus i7. Enkel moet ik nog klank zien te vinden want de instellingen zijn wel niet simpel. Toch al de helft van het probleem opgelost. grts 5 april 2012 aangepast door pirrewit Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
BertjeV Geplaatst: 5 april 2012 Geplaatst: 5 april 2012 instellingen tabblad video rate modus abr + bewerk xvid instellingen audio mp3 instellingen container avi indien u van een avi van internet vertrekt en de ondertitels wilt intergreren selecteert u in het vak ondertitel het pad van de ondertiteling let op de ondertitels plakken dan aan de onderkant naast het vak ondertitel vindt u de knop geavanceerd in het midden van het volgende schem vind u subtitel position dit verander ik naar 95 zo zitten de ondertitels ietsje naar boven. dit werkt bij mij het beste, echter kan u dit volgen indien u in het eerste tabblad previeuw kiest voor windowed zo ziet u wat er weggeschreven wordt
pirrewit Geplaatst: 5 april 2012 Auteur Geplaatst: 5 april 2012 (aangepast) Bedankt Bertjev Ik zal eens kijken met mp3 in audio. Ik neem aan dat je moet geactiveerd aanvinken en dan mp3 kiezen? Krijg ik tot nu een foutmelding bij de conversie start. Wij gaan nog wat testen Het gaat steeds om WMV naar AVI grts 5 april 2012 aangepast door pirrewit Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
BertjeV Geplaatst: 6 april 2012 Geplaatst: 6 april 2012 kan u mij eens een mail stuuren van u op bertje.verschueren@gmail.com zo kan ik u enkele schermafdrukken bezorgen zodat u ziet wat ik instel. ik gebruik media coder om mkv bestanden om te zetten naar avi zodat ik ze op mijn media center kan afspelen. dit media center is niet recent en kan niet alle formaten aan, zodat ik alles moet omzetten let wel ik ben vanaf vanmiddag neit beschikbaar tot volgende donderdag morgend (12/3/2012)
pirrewit Geplaatst: 6 april 2012 Auteur Geplaatst: 6 april 2012 BertjeV het is gelukt . Ik had in audio "default" staan . Ik dacht dit is voor alles goed maar nu met mp3 heb ik beeld en geluid. Onder video heb ik getest met mpeg 2 en xvid. Mpeg2 converteerd 3 maal sneller naar avi dan xvid.(20 minuten tegen 1.05 hr)voor hetzelfde WMV bestand. Ik ben geholpen. Bedankt grts Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen