Satdorus Geplaatst: 14 mei 2012 Geplaatst: 14 mei 2012 Volgens mij mopperen we in het verkeerde forum Zo kan CD blijven zeggen "we hebben geen klagers". Ze lezen hier wel mee maar daar halen ze hun actie punten niet uit denk ik.
korsan Geplaatst: 15 mei 2012 Geplaatst: 15 mei 2012 En bij Sport1 en Eredivisie1 geen problemen? H9.Twin ::: H9.2H ::: H9.S ::: HD1265 ::: H2H :::::::::: WaveFrontier T90: 1W, 3, 7, 13, 16, 19, 23, 28, 42E ::::::::::
mebo870 Geplaatst: 15 mei 2012 Geplaatst: 15 mei 2012 Ze hebben het daar wel goed uitleggen bij Tv vlaanderen en canaal digitaal De schotel beter afregelen is hun standaard antwoord, daarmee is voor hen de kous af. Maar ze vergeten wel dat zo'n schotel in weer en wind hangt, zelfs al is die vastgelast op de montagebuis dan zal de wind toch nog parten gaan spelen, daarbij buigt zo'n schotel best aardig bij hevige windstoten. Nog even en we mogen een landelijk organiseren om hele reeksen schotels die lichtjes gedraaid zijn, weer te gaan bijregelen, omdat de heren nog meer zenders op 1 transponder willen proppen. Het is gewoon te kritisch genomen, er is niks van reserve voorzien. Sinds die invoering van die 8PSK ben ik al tevreden als er een dag is zonder haperingen of blokjes. Maar ja, wij zijn maar klanten, maar of dat zo blijft ??? Mijn geld is goed om te ontvangen en daar wil ik nu toch stilaan eens wat voor terug gaan zien. The key to happiness. Stay away from idiots
martjeB Geplaatst: 15 mei 2012 Geplaatst: 15 mei 2012 Hier ook van die blokjes in beeld. Tijden gaat het goed en dan opeens blokjes in het beeld of een hikje in het geluid. ook op film1! Kan het ook iets met de softcam (oscam) te maken hebben of is het ook met gecertificeerde ontvangers? Vorig jaar, voor de beperking, had ik dit namelijk nooit. Gtz. Martje B
armanie Geplaatst: 15 mei 2012 Geplaatst: 15 mei 2012 Hier bij TVVL. is het ook een ramp aan het worden freezes en blokstoringen op de SD kanalen vanaf vt4 t.e.m vtmc.Zelfs jimtv in mpeg4 moet er aan geloven .nooit mee gemaakt .Het signaal overal 83 percent maar kwaliteit 42 soms nog minder.En dezelfde kanalen boven de 100 gaan prima HISTORY SD HISTORYHD EUROSPORTHD allemaal prima .Dan vind ik toch dat het niets te maken heeft kwa afstelling gr....PS geen regen of onweer. Sonny led 32itch TV M7 MZ-101 HD 80cm schotel4losse lnbs 0.1 VISSION ontv.13-19-23-28.bassic+
greevels Geplaatst: 15 mei 2012 Geplaatst: 15 mei 2012 Hier ook van die blokjes in beeld. Tijden gaat het goed en dan opeens blokjes in het beeld of een hikje in het geluid. ook op film1! Kan het ook iets met de softcam (oscam) te maken hebben of is het ook met gecertificeerde ontvangers? Vorig jaar, voor de beperking, had ik dit namelijk nooit. Dat vraag ik me ook wel eens af de laatste weken is het echt veelvuldig het geval vt4 vtmhd nl1hd maar ik kan bijna niet geloven dat het aan de softcam . (oscam) ligt want het kan ook dagen goed gaan zonder enige blokvorming
redneck eyeball Geplaatst: 16 mei 2012 Geplaatst: 16 mei 2012 En dezelfde kanalen boven de 100 gaan prima HISTORY SD HISTORYHD EUROSPORTHD allemaal prima .Dan vind ik toch dat het niets te maken heeft kwa afstelling gr....PS geen regen of onweer. Wat jij ziet heeft niets te maken met de Ned3 HD problemen. Jouw probleem zit hem toch echt in de uitrichting. Het is perfect mogelijk dat je alles goed ontvangt maar toch die ene transponder niet waar de Vlaamse zenders op zitten. In een aantal gevallen is dat omdat de elevatie van de schotel net iets te laag staat. Dat probleem had ik hier ook. Sinds ik het hier aangepast heb zijn mijn ontvangstproblemen weg.
Sprietje Geplaatst: 16 mei 2012 Geplaatst: 16 mei 2012 Sinds gisteravond is er eindelijk een melding op de site “Actuele meldingen” van CanalDigitaal: 15 mei 2012: Wij doen onderzoek naar onregelmatige beeldverstoringen op NED1 HD, NED3 HD en overige zenders op frequentie 11856 V, Transponder 3208. Oorzaak nog onbekend. http://www.canaldigitaal.nl/actuele-meldingen/meldingen.aspx
armanie Geplaatst: 16 mei 2012 Geplaatst: 16 mei 2012 Nu gaat bij mij ook alles terug normaal zonder aan mijn schotel te komen .Had maar 42percent kwaliteit en nu terug 100 percent.Aan wat lag het dan toch niet aan de instalatie volgens mij .Maar het is voorlopig opgelost houden zo Gr......... Sonny led 32itch TV M7 MZ-101 HD 80cm schotel4losse lnbs 0.1 VISSION ontv.13-19-23-28.bassic+
Golfdiesel Geplaatst: 18 mei 2012 Geplaatst: 18 mei 2012 hier ook nog steeds blokvorming. signaalsterkte 80% en de BER blijft netjes op 0 staan. Het gaat de hele dag door op NED3. Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
Dide Geplaatst: 18 mei 2012 Geplaatst: 18 mei 2012 Hier ook nog steeds de zelfde blokje/glitches problemen. Nog niet opgelost dus! Helaas.... Azboz HD premium met DVB-C&S + (kabel Ziggo) Cisco 8485DVB HD DVR ArchSat & 5 LNB's 28,2E-23,5E-19,2E-13E-1W
12345hazekamp Geplaatst: 19 mei 2012 Geplaatst: 19 mei 2012 dit bericht stond op de site van totaal tv klopt niks van nog niks opgelost op 18-5-2012 rtl 7 hd ook freeze Storing HD-kanalen CanalDigitaal voorbij Storing inmiddels verholpen De Luxemburgse eigenaar van CanalDigitaal en TV Vlaanderen – M7 Group S.A – heeft inmiddels de storing kunnen lokaliseren en daardoor kunnen verhelpen. Sinds gisterenavond zijn de korte storingen die op de bewuste transponder enkele dagen hebben plaatsgevonden dan ook niet meer waargenomen.
Alias_R Geplaatst: 19 mei 2012 Geplaatst: 19 mei 2012 Is er iemand die weet waar de finale in 3d word uitgezonden vanavond. De finale staat zaterdagavond 19 mei op de agenda. Het wordt in Nederland live en ook in HD bij de NOS uitgezonden. Bayern München speelt in het eigen stadion in deze finale tegen het Engelse Chelsea. In Nederland is de finale niet in 3D te bekijken. Sportzender Sport1 – die voorgaande jaren de finale in 3D uitzond – laat dit jaar de 3D-uitzending achterwege. In diverse Europese landen – waaronder Duitsland en Engeland – is de finale bij enkele tv-aanbieders wel in 3D te bekijken. Het is dus wel ergens maar kan geen 3d symbol vinden bij de (diverse europese landen) in de tv gids.
dagg Geplaatst: 19 mei 2012 Geplaatst: 19 mei 2012 sky 3d lees ik, maar zijn wel encrypted vrees ik, maar misschien heb je 'geluk'. sky 3d op 28.2E (engeland) en sky 3d op 19.2E (duitsland) .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen