Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeft iemand een idee hoe ik bij een C: line bepaalde kanalen kan blokkeren?

Mijn dreambox wil bijv bij RTL7 HD nog wel eens mijn eigen lokale card skippen en via een netwerk C: line gaan kijken.

Wat soms resulteert in een freeze. Na een cam reset kijkt ie pas weer naar mijn lokale card.

Wat ik nu heb staan is bijv:

C: bla.server.nl 12000 user wachtwoord

Wat zou ik moeten toevoegen om bijv RTL 7 HD sowieso nooit via de netwerk C: line binnen te krijgen?

Geplaatst: (aangepast)

ik ben daar ook mee bezig geweest heb het omgekeerde probleem van jou met Veronica/Disney XD Hd zou ik ook wel willen weten

op de een of andere manier krijg ik die niet door op me eigen kaart, gek genoeg komt die op de cs uitstekend binnen.

heb me er een tijdje mee bezig gehouden had ergens op internet gevonden hoe dat moest maar helaas werkte het niet het sd kanaal werkt gelukkig wel.

aangepast door san

PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)
4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC Switch
Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

Geplaatst:

staat in de cccam.cfg allemaal,lees het eens door ;)

is dezelfde optie als je het doet voor een F regel.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Je kan wel degelijk sids blokkeren in de C line maar dat is geen goed idee. Het is beter om de peer waar van je de kaart krijgt die niet goed is ingesteld te helpen met zijn kaart. Die freeze is namelijk niks anders dat de anti-cs die op een bepaalde kaart van kracht wordt.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Geplaatst:

Oke dat het anti-cs is neem ik direct aan maar daarmee is nog niet het probleem verholpen.

Hoe stel je in dat je een eigen kaart juist wel of juist niet wilt gebruiken voor bijvoorbeeld de zender Veronica/Disney XD Hd

PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)
4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC Switch
Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

Geplaatst: (aangepast)

Hoe stel je in dat je een eigen kaart juist wel of juist niet wilt gebruiken voor bijvoorbeeld de zender Veronica/Disney XD Hd

Misschien met: SMARTCARD SID ASSIGN : /dev/sci0 0 { sid1,sid2.....sidn } ?

Zie config file.

aangepast door Joepje

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...