misterbenz Geplaatst: 4 april 2012 Geplaatst: 4 april 2012 Das balen ,zit te wachten op pakketje van Edpnet. Bel toch maar eens,zijn er problemen met het activeren van de kaarten,zoals ik begrijp ligt het probleem bij Kpn. Heeft iemand hier al iets van gehoord.
BertV Geplaatst: 12 april 2012 Geplaatst: 12 april 2012 Even speciaal voor aangemeld. Ik vond al dat er weinig meldingen kwamen. Anderhalve maand geleden heb ik me aangemeld voor DigiTV bij EDPnet. Twee weken geleden maar de handdoek in de ring gegooid. Ze hebben een geschil met KPN en krijgen geen nieuwe abonnees op het Digitenne-systeem geactiveerd. Geen technisch, maar een zakelijk probleem dus. Ik wacht nu al twee weken op het terugstorten van het jaar-abonnement... met voorrang behandelen noemen ze dat.
misterbenz Geplaatst: 12 april 2012 Auteur Geplaatst: 12 april 2012 Hoi Bert, Bedankt dat je de moeite hebt genomen. Het zal wet te goedkoop zijn denk ik,neemt natuurlijk wel klanten weg bij kpn. ik wacht toch nog even,hoef het maar voor een aantal maanden voor op de camping. Groetjes Frans
BeefRWijker Geplaatst: 12 april 2012 Geplaatst: 12 april 2012 Als KPN geen limiet heeft gesteld aan de verkoop prijs van hun wholesale product (en vermoedelijk mag dat ook niet) hebben ze waarschijnlijk geen poot om op te staan en lopen ze een groot risico een vette claim van edpnet aan hun broek te krijgen voor geleden imago en materiele schade (ingekochte abonnementen en ontvangers e.d.). Het hele idee achter dat wholesale product is nu juist om het aantal digitenne abonnementen uit te breiden via weder verkopers en dat lukt uiteraard beter als de wederverkoper scherp kan aan bieden dus dat zal ingecalculeerd zijn dat er dan ook een aantal bestaande klanten eventueel weg zal lopen. Staat tegenover dat je opnieuw aansluitkosten a 25€ kwijt bent en voor extra kaarten ook nog eens 20€ per kaart moet aftikken of zelfs extra ontvangers moet kopen a 100€. Dan vallen er gelijk al weer een aantal af.
BertV Geplaatst: 13 april 2012 Geplaatst: 13 april 2012 Ik zocht een alternatief voor de KPN. Puur omdat ik "niks" met de KPN te maken wou hebben. Ik heb me twee weken geleden opgegeven bij Scarlet. Nog niks binnen. Conclusie: Eigenlijk kan ik best zonder TV.
BeefRWijker Geplaatst: 17 april 2012 Geplaatst: 17 april 2012 Is je op enigerlei wijze nog duidelijk geworden hoe lang ze er normaliter over mogen doen ? In vergelijking, bij KPN zou 't 3 tot 5 dagen mogen duren.
BertV Geplaatst: 18 april 2012 Geplaatst: 18 april 2012 Geen idee hoe lang het normaal duurt. Ik ben gaan bellen toen het langer duurde dan twee weken. Ze konden toen al geen definitieve datum van oplevering geven. ...nog geen geld terug mogen ontvangen. " De terugstorting op uw rekening staat in de lijst van andere terugstortingen genoteerd. Zodra dit door onze directie wordt goedgekeurd, wordt de terugstorting gedaan. "
BertV Geplaatst: 18 april 2012 Geplaatst: 18 april 2012 En Scarlet? Net weer gebeld. Op 2 april telefonisch afgesloten (ik wil per jaar betalen) nu nog niet binnen. Volgens de helpdesk mevrouw zou het pakket morgen of overmorgen aangeboden worden.
AndyDandy Geplaatst: 24 april 2012 Geplaatst: 24 april 2012 Als KPN geen limiet heeft gesteld aan de verkoop prijs van hun wholesale product (en vermoedelijk mag dat ook niet) hebben ze waarschijnlijk geen poot om op te staan en lopen ze een groot risico een vette claim van edpnet aan hun broek te krijgen voor geleden imago en materiele schade (ingekochte abonnementen en ontvangers e.d.).. Tja, wat natuurlijk ook kan is dat EDPnet niet aan KPN betaald voor de aangesloten abonnementen... dan mag EDPnet blij zijn dat niet alle klanten worden afgesloten.... Of is dat ook gebeurt? Wie heeft er nog meer EDPnet?
BertV Geplaatst: 25 april 2012 Geplaatst: 25 april 2012 Tja, wat natuurlijk ook kan is dat EDPnet niet aan KPN betaald voor de aangesloten abonnementen... Ze lijken niet in de slappe was te zitten. Ik ben al vanaf 2 april bezig om mijn geld terug te krijgen. (jaar abonnement moest vooraf betaald worden)
BeefRWijker Geplaatst: 25 april 2012 Geplaatst: 25 april 2012 Over Scarlet ook nog steeds niks te melden?.
BertV Geplaatst: 26 april 2012 Geplaatst: 26 april 2012 (aangepast) Over Scarlet ook nog steeds niks te melden?. Scarlet is verleden week vrijdag netjes opgeleverd. Ik gebruik een eigen Conax CI CAM Module + antenne en dat werkt prima. Ik ben wel nog steeds bezig met het terugkrijgen van het (jaar)abonnementsgeld van EDPnet dat ik 12 maart heb overgemaak. 26 april 2012 aangepast door BertV
BertV Geplaatst: 4 mei 2012 Geplaatst: 4 mei 2012 Het gaat niet goed met EDPnet. Net weer contact gehad met de helpdesk. Volgens mij iemand uit de Oekraïne: We kunnen geen datum geven voor de terugstorting. Na nu ruim een maand...
edpnetklant Geplaatst: 6 mei 2012 Geplaatst: 6 mei 2012 Ik heb op 13-2-2012 EDPnet besteld. De apparatuur heb ik na een aantal weken ontvangen, maar commerciele zenders ontvang ik nog steeds niet. Als ik dit zo lees is terugsturen ook geen optie, want dan heb je zowel je geld niet terug en ben je de apparatuur kwijt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen