Ga naar inhoud


Activatie problemen Edpnet digitale tv


misterbenz

Aanbevolen berichten


Even speciaal voor aangemeld. Ik vond al dat er weinig meldingen kwamen.

Anderhalve maand geleden heb ik me aangemeld voor DigiTV bij EDPnet.

 

Twee weken geleden maar de handdoek in de ring gegooid.

 

Ze hebben een geschil met KPN en krijgen geen nieuwe abonnees op het Digitenne-systeem geactiveerd.

Geen technisch, maar een zakelijk probleem dus.

 

Ik wacht nu al twee weken op het terugstorten van het jaar-abonnement... met voorrang behandelen noemen ze dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als KPN geen limiet heeft gesteld aan de verkoop prijs van hun wholesale product (en vermoedelijk mag dat ook niet)

hebben ze waarschijnlijk geen poot om op te staan en lopen ze een groot risico een vette claim van edpnet aan hun

broek te krijgen voor geleden imago en materiele schade (ingekochte abonnementen en ontvangers e.d.).

 

Het hele idee achter dat wholesale product is nu juist om het aantal digitenne abonnementen uit te breiden via weder

verkopers en dat lukt uiteraard beter als de wederverkoper scherp kan aan bieden dus dat zal ingecalculeerd zijn dat

er dan ook een aantal bestaande klanten eventueel weg zal lopen. Staat tegenover dat je opnieuw aansluitkosten a

25€ kwijt bent en voor extra kaarten ook nog eens 20€ per kaart moet aftikken of zelfs extra ontvangers moet kopen

a 100€. Dan vallen er gelijk al weer een aantal af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee hoe lang het normaal duurt.

Ik ben gaan bellen toen het langer duurde dan twee weken.

Ze konden toen al geen definitieve datum van oplevering geven.

 

...nog geen geld terug mogen ontvangen.

"

De terugstorting op uw rekening staat in de lijst van andere terugstortingen genoteerd. Zodra dit door onze directie wordt goedgekeurd, wordt de terugstorting gedaan.

"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als KPN geen limiet heeft gesteld aan de verkoop prijs van hun wholesale product (en vermoedelijk mag dat ook niet)

hebben ze waarschijnlijk geen poot om op te staan en lopen ze een groot risico een vette claim van edpnet aan hun

broek te krijgen voor geleden imago en materiele schade (ingekochte abonnementen en ontvangers e.d.)..

 

Tja, wat natuurlijk ook kan is dat EDPnet niet aan KPN betaald voor de aangesloten abonnementen... dan mag EDPnet blij zijn dat niet alle klanten worden afgesloten.... Of is dat ook gebeurt? Wie heeft er nog meer EDPnet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, wat natuurlijk ook kan is dat EDPnet niet aan KPN betaald voor de aangesloten abonnementen...

 

Ze lijken niet in de slappe was te zitten.

Ik ben al vanaf 2 april bezig om mijn geld terug te krijgen. (jaar abonnement moest vooraf betaald worden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over Scarlet ook nog steeds niks te melden?.

 

Scarlet is verleden week vrijdag netjes opgeleverd. :)

Ik gebruik een eigen

Conax CI CAM Module + antenne en dat werkt prima.

 

 

Ik ben wel nog steeds bezig met het terugkrijgen van het (jaar)abonnementsgeld van EDPnet dat ik 12 maart heb overgemaak.

aangepast door BertV
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb op 13-2-2012 EDPnet besteld. De apparatuur heb ik na een aantal weken ontvangen, maar commerciele zenders ontvang ik nog steeds niet.

Als ik dit zo lees is terugsturen ook geen optie, want dan heb je zowel je geld niet terug en ben je de apparatuur kwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...