Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb op 13-2-2012 EDPnet besteld. De apparatuur heb ik na een aantal weken ontvangen, maar commerciele zenders ontvang ik nog steeds niet.

Als ik dit zo lees is terugsturen ook geen optie, want dan heb je zowel je geld niet terug en ben je de apparatuur kwijt.

 

Ik heb het geld nog steeds niet terug. Die helpdesk doet niets.

Volgens mij hebben ze maar heel weinig aanmeldingen. Anders was de online-klachten-bom al lang ontploft.


Geplaatst:

Scarlet kost 8 euro per maand met een losse tuner en 10 euro per maand met een insteekkaart als ik de website goed lees.

Vreemd, want KPN kost 9 euro per maand zowel met een losse tuner als met een insteekkaart.

Geplaatst:

Valt er toch nog iets te kiezen :eek: (Overigens is het verschil met die insteekkaart binnenkort nog maar 2 kwartjes).

Staat tegen over dat ze met hun recorder echt goedkoop zijn al moet daar dan waarschijnlijk wel nog een usb stick bij gekocht worden.

Geplaatst:

TS misterbenz nog steeds aan het wachten op de levering?

 

EDPnet is toch wel het slechtst communicerende bedrijf waar ik mee te maken heb gehad.

Wellicht heb ik weinig ervaring.

 

/me wacht nog op z'n geld.

Geplaatst:

Ja Bert ik zit nog geduldig te wachten,hoor echter van hun ook niks.

Ook op google is niks te vinden over de activatie problemen van edpnet met kpn.

Zal ze binnekort toch eens bellen,om te vragen hoe lang het nog duurt.

Geplaatst:

Vandaag kreeg ik bericht van Edpnet, zou mijn abonnement dan toch nog geactiveerd worden ,of is het een blij makkertje haha

 

Dit schreven ze: U hebt bij edpnet een DigiTV contract besteld? Goede keuze! Wij versturen u het nodige materiaal zo snel mogelijk.

 

Een vriendelijke koerier zal uw hardware leveren. Indien u op die dag niet thuis bent zal de koerier een briefje achterlaten.

 

Aardige koerier hé :P

  • 2 weken later...
Geplaatst:

...nog geen geld terug, vervelend dat je als consument weinig druk kunt uitoefenen. Ik wacht al sinds 2 april op die terugstorting.

 

Hun reactie via mail:

Beste,

Helaas kunnen wij u geen exacte datum geven wanneer de terugstorting plaatsvindt. Maar die zal zeker gebeuren. We houden u op de hoogte.

Nogmaals bieden wij onze excuses daarvoor aan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...