Ga naar inhoud


[Pioneer] goldcard op ongepatchte pioneer


Gast

Aanbevolen berichten

ik wil mijn vrienden in joegoslavie verrassen met een goldcard voor hun halfjaar oude pioneerontvanger

de ontvanger is niet gepatcht en ze gebruiken een officiele (in nederland geregistreerde canal+ kaart)

ik weet niet eens welk type ontvanger ze hebben

mijn vraag: kun je een goldcard gebruiken op een ongepatchte pioneer ?

zijn er verschillende files voor de verschillende types pioneers of zijn dat dezelfde files?

omdat ik de card hier niet kan kontroleren wil ik het wel goed doen...hutsefruts/satkoos...

kun je problemen lkrijgen met de originele canal+ kaart als je tussendoor een goldcard gebruikt?

eva

Link naar reactie
Delen op andere sites


wil iemand me alsjeblieft helpen met mijn bovenstaande vragen?

nogmaals dus:

1. kun je een goldcard gebruiken op een ONGEPATCHTE pioneer?

2. maakt het type pioneer wat uit met welke files je gebruikt?

3. moet ik dan die voor de philips of voor een andere receiver gebruiken?

eva

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

antwoord vraag 1= ja je kunt een goldcard gebruiken alleen ben je aan bepaalde regios gebonden ,een gepatchte pioneer heeft de mogelijkheid om meer kanalen te ontvangen en is minder gevoelig voor attacks.

antwoord vraag 2= maakt niet uit als je goldcard gebruikt dan het liefst star files of voor de originele philips en als besluit om een funcard te gebruiken moet je eerst je deco patchen en dan de multicam files van emtec of kuba,en dat tevens je antwoord op vraag 3.

Groetjes Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt paul voor je reaktie

maar patchen gaat dus niet, want die receiver staat in joegoslavie

heeft het eigenlijk zin om een goldkaart daarrheen op te sturen of heb je bij een pioneer veel last , (om de paar dagen of zo ?)van attacks?

het is me dus tot nu toe niet gelukt om iets te vinden

werkt een pioneer eigenlijk op een goldcard met strongfiles? dat is tenslotte ook seca???

svp nog even hulp

eva

Link naar reactie
Delen op andere sites

of de files van de strong werken weet ik niet ik denk het wel ik heb ze zelfs eens op gw card gezet maar mijn deco is gepatcht, het heeft wel zin als ze in joegoslavie internet en een programmer en en computer hebben.

Het kan een gewone simpele 486 comp zijn met goldprgrammer en kabel,

Groetjes Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ongepatchte Pioneers geven mbv een GW kaart regelmatig problemen, omdat er steeds nieuwe attacks komen. Dit zijn dezelfde problemen als die de ongepatchte Philips-jes hebben.

Voor de een na laatste attack is een oplossing beschikbaar ( Zie hier -antwoord van Radxnl-) . Daarna is er nog een attack geweest, die ook in het Omega project opgelost is. De snelheid van attacks geeft al aan, dat er tussen attacks vaak maar een korte tijd zit, dus ik weet niet of je je vrienden niet blij maakt met een halfdood vogeltje.

 

Groeten

Satori

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...