Ga naar inhoud


Welke firmware


Dide

Aanbevolen berichten

Ik gebruik al weer een tijdje firmware versie RSI 0.9.0000 voor mijn Premium HD+. Nu zie ik zat er geen nieuwe "officiële" firmware meer uitkomt en dat er bv ook geen up-to-date zenderlijsten meer te vinden zijn.Dus moet ik op zoek naar een alternatief. Maar wat is verstandig. Ik zie door de bomen het bos niet meer...te veel verschillende soorten fw versies.

 

Ook vraag ik me de laatste tijd wel eens af of ik nog wel "door" moet gaan met de Azbox. In alle jaren dat ik de ontvanger heb ben ik nooit negatief geweest maar om nou te zeggen dat hij altijd lekker werkte....nee. Het grootste probleem wat ik met de Azbox heb is toch vooral de traagheid in het algemeen. Maar goed...dat is nu niet de vraag.

 

Welke firmware moet ik nu gaan gebruiken ipv "officiële" firmware (of afgeleide in mijn geval).

Ik ben een normale gebruiker welke af en toe een filmpje kijkt maar vooral zaptijden belangrijk vind.

Azboz HD premium met DVB-C&S + (kabel Ziggo) Cisco 8485DVB HD DVR

ArchSat & 5 LNB's 28,2E-23,5E-19,2E-13E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nou hij staat erop en moet zeggen dat hij inderdaad goed draait! Heb in het verleden wel eens een E2 versie geprobeerd en deze gaf veel problemen. Na 2 dagen pas 1 dingetje. Heel af en toe loopt na het kiezen van de zender audio uit sync. Maar na 'op en neer' zappen is het weer opgelost. Goede keus dus! Nu nog even kijken hoe eenvoudig het is om hem te upgraden(kernel).

aangepast door Dide

Azboz HD premium met DVB-C&S + (kabel Ziggo) Cisco 8485DVB HD DVR

ArchSat & 5 LNB's 28,2E-23,5E-19,2E-13E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...