seije017 Geplaatst: 4 april 2012 Geplaatst: 4 april 2012 ik heb een pc staan bij mijn ex en deze heeft er een ander ww in gezet. omdat er nog info van mij op staat en ik die er graag uit wil halen. is er een mogelijkheid om er toch in te kunnen komen. hij draaid op windows vista.
BertjeV Geplaatst: 5 april 2012 Geplaatst: 5 april 2012 inderdaad u kan deze wachtwoorden resetten, u start uw pc op van een speciaal voor deze taak gemaakte cd rom. de pc draait dan vanaf deze cd zonder dat uw pc opgestart wordt op de HD. zo kan u via deze cd in uw windows op de harddisk de paswoorden resetten, zodat u weer met het nieuwe paswoord kan inloggen. u heeft maar een seintje naar mij dan kan ik het op mijn droppbox plaatsen zodat u het kan downloaden. u kan ook met een start cd opstarten (bvb met een win7pe) en op de hd de nodige bestanden kopieren naar een stick of externe hd
ProXar Geplaatst: 5 april 2012 Geplaatst: 5 april 2012 http://ophcrack.sourceforge.net/download.php?type=livecd Even downloaden en branden. Is denk ik hetzelfde als wat BertjeV bedoelt, maar direct te downloaden. Het is idd ook mogelijk om met een Live cd erin te gaan. Die kun je ook wel her en der vinden. Je kunt ook met bv een Ubuntu cd erin komen. Die kun je ook als live booten en dingen op bv een stick zetten. OPH is het makkelijkst. .:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::. .:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen