Ga naar inhoud


heeft er nog iemand problemen met mobile vicking internet?


Aanbevolen berichten

hi,

zijn er hier nog die een data kaart hebben van mobile vicking,die niet op het net kunnen?

locatie is menen belgië.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


hier een MV kaart in Oost-vl en geen problemen met internet enzo,alles werkt perfect,

ze werken samen met Base,heb al gemerkt dat ze in sommige plaatsen problemen hebben met hun ontvangst buiten grote steden,

ben je wel zeker dat je data aanstaat in je smartphone of ander toestel waarmee je op internet wilt?????

instaleer eens de app van MV waarmee je uw verbruik enzo kan zien hoeveel data en smsen er nog opstaat.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja meestal heb je een edge verbinding en deze gaat echt niet vooruit....heb MV ook 1 maand geprbeerd, is aanlokkelijk 2Gig voor 12 euro maar.....

In de grootsteden is er 3G en dan geen problemen maar elders....no way....

Heb nuthuis een "FON" router gezet op mijn telenet netwerk en overal via de Belgacom Fon's gratis Wifi, alsook de Telenet Hotspot en hopelijk Homespot ook snel en henb mijn 500Mb op mijn Iphone.

Bij Telenet bijna overal 3G !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...